Bytte Audi A6 til en Mercer ?
Fra : Ole S.

Dato : 13-05-09 23:06

Har erfaring med at bytte dyrt hifiudstyr , men gælder det også biler ?
Har en velholdt Audi A6 3,0 fra 2002 og kunne tænke mig et bytte til en
Mercer.
Hvordan ville i bære jer ad ?

Mvh.

Fra : Søren

Dato : 14-05-09 09:37

Ingen der er ved sine fulde fem .. ville bytte en Mercedes for en Audi.

Mvh Søren, E290

Fra : Klaus G.

Dato : 14-05-09 15:29

> Ingen der er ved sine fulde fem .. ville bytte en Mercedes for en
> Audi.
Smiley eller ej. Den er du nød til at forklare...

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Søren

Dato : 15-05-09 06:48

Klaus G. skrev:
> Smiley eller ej. Den er du nød til at forklare...

Come on - en Audi A6 er fin -ingen tvivl om det. Men har du først siddet
i Mercedes' model i den klasse (E klassen), så slipper du aldrig rattet
igen.

Da jeg købte min Mercedes prøvede jeg også Audi A8 og Lexus .. et eller
andet, men stjernen var bare skønnere.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-05-09 11:01

"Søren" <spammers@die.young> wrote in message

> Come on - en Audi A6 er fin -ingen tvivl om det. Men har du først siddet i
> Mercedes' model i den klasse (E klassen), så slipper du aldrig rattet
> igen.

Hehe, da jeg solgte min ´02 E220 CDI til fordel for en ´02 Volvo V70
fortalte en kammerat hos Mercedes mig at mange ofte vender tilbage til
Mercedes igen...

> Da jeg købte min Mercedes prøvede jeg også Audi A8 og Lexus .. et eller
> andet, men stjernen var bare skønnere.

....og han fik ret. Volvoen var komfortabel og alt det der, men den føltes
ikke specielt solid bygget, og til vinterkørsel duede den slet ikke.
Jeg solgte den efter ca 6 mnd og 20.000,- i tab, men det var skønt at bli´
af med den. Nu har jeg fået min drømmebil, en 1997 V140 S420 Lang, sort med
sort læder. Som Mercedes siger i sin reklame: Willkommen zu Hause :)

-Michael

Fra : Søren

Dato : 16-05-09 08:35

Michael Nielsen skrev:
> [...]
> af med den. Nu har jeg fået min drømmebil, en 1997 V140 S420 Lang, sort med
> sort læder. Som Mercedes siger i sin reklame: Willkommen zu Hause :)

Lige precis. Du kender også følelsen.

W140 er iøvrigt ganske fantastisk, og kolosalt stor. Det er en fed vogn.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 18-05-09 12:22

"Michael Nielsen" <mercefreaken@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> af med den. Nu har jeg fået min drømmebil, en 1997 V140 S420 Lang, sort
> med sort læder. Som Mercedes siger i sin reklame: Willkommen zu Hause :)

Hej Michael

Iflg. Mercefreaken.com har du da ikke fået E220'eren solgt.....
(VOLVO?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!)

Nu vil 'vi' snart have verdens bedste Mercedes-side opdateret! I 'Aktuelt
fra Mercedes-Benz' er nyeste indlæg fra 2005, og du har ikke fået 212'eren
på endnu.....

;-D

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-05-09 12:34

"Peter Brandt Jørgensen" <none@none.none> wrote in message

> [...]
> fra Mercedes-Benz' er nyeste indlæg fra 2005, og du har ikke fået 212'eren

Hehe, jeg ved...
Jeg er godt i gang med en total makeover af hele websiden, så fremfor at
bruge tid på at få med de eksisterende modeller på den eksisterende side
(modeller som man kan lese om på hjemmesiderne til Mercedes), vælger jeg at
bruge den tid jeg har ledig til at arbejde på den nye side ;)

Jeg vil bl.a. forsøge at krydre de tekniske data med nogle billeder af
gældende model osv. :)

Mvh
Michael

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 22-05-09 14:32

SNIP
> [...]
> at bruge den tid jeg har ledig til at arbejde på den nye side ;)
>
> Jeg vil bl.a. forsøge at krydre de tekniske data med nogle billeder af

Glæder mig til (snart....) at se resultatet!

Fra : N/A

Dato : 15-05-09 13:08

Fra : Martin [6000]

Dato : 14-05-09 16:02

Den Thu, 14 May 2009 16:28:58 +0200 skrev Klaus G.:

> Smiley eller ej. Den er du nød til at forklare...

Heh ja.. jeg ville sq også hellere have en Audi A6 end en C-klasse et
eller andet.

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 14-05-09 13:28

On 14 Maj, 17:02, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:

> Heh ja.. jeg ville sq også hellere have en Audi A6 end en C-klasse et
> eller andet.

Nu er det vel E-klasse og ike C-klasse, der er sammenlignelig med
A6 ?

Leo

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-05-09 13:08

leo.5500@gmail.com skrev:

> Nu er det vel E-klasse og ike C-klasse, der er sammenlignelig med
> A6 ?

Men hvor ender de prismæssig?

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Martin [6000]

Dato : 14-05-09 20:29

> Nu er det vel E-klasse og ike C-klasse, der er sammenlignelig med A6 ?

Jae det har du vel egentlig ret i

Selvom en C-klasse er dyr nok i sig selv :-/

Fra : N/A

Dato : 15-05-09 13:08

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 15-05-09 08:25

On 15 Maj, 14:07, Finn Guldmann <n...@a.invalid> wrote:
> leo.5...@gmail.com skrev:>>>> Ingen der er ved sine fulde fem .. ville bytte en Mercedes for en Audi.

> [...]

En tilsvarende Mercedes er vel dyrere, om det er fortjent vil jeg ikke
blande mig i.
Det betyder at vores byttemand kan vælge imellem at bytte sig til en
tilsvarende Mercedes og lægge en pose penge eller vælge at bytte lige
over med en mindre Mercedes. Jeg ved ikke hvad planen er, men jeg skal
personligt ikke have en C-klasse. Den er jo mindre end en Octavia.
Eller for den sags skyld en Sonata...

Hm, jeg tror jeg ville snuppe en Jaguar. De har dejligt meget
afskrivning som nye og bliver dermed relativt hurtigt tilgængelige for
os dødelige, og det er faktisk nogle dejlige og velbyggede biler, der
bortset fra X-typen ligesom Mercedes heller ikke er baseret på billige
husholdningsæsker. Og stilen er ca. 17 klasser over de der
prøjserslæder med sølvfarvet lak og sort læder...

MVH Leo. Jag XJ6 1992, men alligevel fuldstændigt objektiv !!!