Lær at køre bil - af en 21-årig - pige...
Fra : Henrik B.

Dato : 11-05-09 22:42

Fra : René Løweneck

Dato : 11-05-09 22:50

Hej Henrik !

> Var det noget?
> http://www.vibesmed.dk/beretninger/2008/raceinstructor.html

Næh, jeg er mere til lidt mere modne piger:
http://www.youtube.com/watch?v=mNemK-xKfZY

))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-05-09 22:53

René Løweneck skriver:

> Næh, jeg er mere til lidt mere modne piger:
> http://www.youtube.com/watch?v=mNemK-xKfZY

Damn, selen bliver jo helt væk mellem de modne frugter....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leif

Dato : 12-05-09 20:34

> René Løweneck skriver:

> Damn, selen bliver jo helt væk mellem de modne frugter....
>

> Klaus
> --

Nogen kvinder skal åbenbart have det hele ,-)

Leif

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-05-09 23:35

Henrik B. skrev:
> Var det noget?
> http://www.vibesmed.dk/beretninger/2008/raceinstructor.html

Jeg tror en del af de unge knægte vil blive ubehageligt overrasket over
deres, manglende, evner hvis de prøver at lege der.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-05-09 23:44

Hej!

Henrik B. wrote:

> Var det noget?
> http://www.vibesmed.dk/beretninger/2008/raceinstructor.html

Ja hvorfor ikke :)

Men hvad laver en Landrover Defender i en samling af verdens lækreste
racerbiler? Den er ikke just køn og ligger næppe godt i sving (med
mindre den bliver liggende;)).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-05-09 05:29

http://www.palmersport.com/landroverdefender.aspx

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-05-09 11:24

Hej!

Stefan Jacobsen wrote:

> http://www.palmersport.com/landroverdefender.aspx

Det var mere dét, at de skrev det som om man skulle på
højhastighedsbanen med den :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : René Løweneck

Dato : 14-05-09 04:27

Hej Kim !

> Men hvad laver en Landrover Defender i en samling af verdens lækreste
> racerbiler? Den er ikke just køn og ligger næppe godt i sving (med mindre
> den bliver liggende;)).

Køn og køn, det bliver vel en smags sag. Men se lige denne let modificerede
Defender:

http://www.youtube.com/watch?v=xLpo7737fsI&feature=related

))

Fra : ShutEye

Dato : 16-05-09 16:07

> Køn og køn, det bliver vel en smags sag. Men se lige denne let
> modificerede Defender:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=xLpo7737fsI&feature=related
>
> ))

"Let modificeret" haha :P
Gad godt prøve en tur i den Defender!

Fra : ebbe.ekologic@gmail.~

Dato : 12-05-09 03:58

On 11 Maj, 23:49, René Løweneck <r...@loweneck.dk> wrote:

> Næh, jeg er mere til lidt mere modne piger:http://www.youtube.com/watch?v=mNemK-xKfZY

He, he... Det var hende der gav Jezza Clarkson baghjul på Nurburgring
(47 sekunder!). Senere var hun lige ved at gentage successen - i en
Ford Transit:

http://www.livevideo.com/video/660D0569394B4E44A81AD752B1C4E287/did-sabine-schmitt-beat-jeremy.aspx

Ebbe

Fra : oz3bto

Dato : 12-05-09 12:14

> Var det noget?
> http://www.vibesmed.dk/beretninger/2008/raceinstructor.html
>
> --
> http://www.saabklub.dk/

En af DK´s bedste folkeracere er en 17 årig tøs .. Hun er så god at hun er
blevet flyttet fra U18 til de voksnes rækker ... Og hun vinder stadig