Trafikken på M3 fra hillerød motorvej
Fra : Dak

Dato : 05-05-09 16:16

Skal nu flytte til Herlev en tur og vil høre hvor lang tid det vil tage
at tage fra klausdalsbro tilkørslen(Hillerød motorvejs krydset) til
lufthavnen(tårnby afkørslen) på m3'eren samt amagermotorvejen.

Skal være på arbejde ca. kl.7 så det skal være i tidsrummet optil.

Frygter nemlig det vejarbejde som der starter lige efter jeg er kommet
på m3. om eftermiddagen efter 15-16 er der jo en del kø på den
sydgående side(Kan jeg se når jeg skal besøge kæresten og kører i
nordgående)

Så er køen det samme om morgenen som om eftermiddagen eller?

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"

Fra : Elmand

Dato : 05-05-09 16:54

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg se når jeg skal besøge kæresten og kører i nordgående)
>
> Så er køen det samme om morgenen som om eftermiddagen eller?

Jeg tror ikke der er så meget kø kl 6.15.- men så er der en alternativvej -
men lidt
længere.-
Ring 4 - O 4 - Sydmotorvejen - op på motoringvejen - Amagermotorvejen.

Med venlig hilsen
ESPERSEN EL & Antenne
27 30 Herlev ( herlev vest)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-05-09 19:04

Dak frembragte:
> [...]
> side(Kan jeg se når jeg skal besøge kæresten og kører i nordgående)
>
> Så er køen det samme om morgenen som om eftermiddagen eller?

Jeg hopper på, et enkelt stop, til Islev ca. kl. 6.
Der er trafik, men ikke meget.
Kommer jeg lidt senere afsted, eks. kl. 0615, er der mere trafik, men
stadig ikke for meget.
Senere end dette begynder det at gå langsomt.
Vær opmærksom på at der som regel er 60 kmt kort efter Herlev, så
allerede ved 78 kmt kan der være bøvl med styrepappet.
Kai