www.peerbeer.ninja.dk
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-05-09 14:07

Til Koed 3'er træf i lørdags bemærkede jeg en gammel, mørk BMW E30'er, 4
cylindret (ahem..) med stor YOKOHAMA sticker i bagruden - mindsandten med en
lille www.peerbeer.ninja.dk - streamer i bagruden.

Kører den gode Peer Beer 3'er for tiden?

Troels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-05-09 16:21

"Troels [around 9000]" <denne@remove.computer.dk> skrev i meddelelsen
> Til Koed 3'er træf i lørdags bemærkede jeg en gammel, mørk BMW E30'er, 4
> cylindret (ahem..) med stor YOKOHAMA sticker i bagruden - mindsandten med
> en lille www.peerbeer.ninja.dk - streamer i bagruden.

Jeg tror du har set en af brødrene, han kører i en 318IS og svjh har han
stadig sådan et gammelt mærke i bagruden.
(Gammelt fordi siden nu hedder www.perbeer.dk - uden ninja - og har gjort
det i nogen år nu)

> Kører den gode Peer Beer 3'er for tiden?

Nope.

PS: Mit navn er altså Per (med kun ét E)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-05-09 16:28

> Jeg tror du har set en af brødrene, han kører i en 318IS og svjh har han
> stadig sådan et gammelt mærke i bagruden.
> [...]

Mh, så var jeg da ikke HELT skævt på den. Det var lidt skægt at se noget man
kunne huske fra Usenet, IRL.

> Nope.

Arme dig, da... Det er ellers en lækker vogn. hehe.

> PS: Mit navn er altså Per (med kun ét E)

Min fejl, har skam været inde på siden, så har da kunnet stave rigtigt

Troels