Hvad sker der lige for T-hansen ?????
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 12:31

Ha ! der troede du de skulle have en sviner ;)

Jeg er dybt overrasket - positivt endda.

Er kommet til at "arve" en Previa, og skulle så lige have ordnet
bremser på den - kører til Køge, efter skiver og bakker

Kors i skuret ! tingene passer som pind i Grethe til bilen :)

... Hillemænd ! Nu står verden da ikke længere
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Fra : Per

Dato : 03-05-09 12:44

> [...]
>
> Kors i skuret ! tingene passer som pind i Grethe til bilen :)
>
> .. Hillemænd ! Nu står verden da ikke længere

Jeg har ofte købt skiver og tromler og klodser hos Thansen og Høyer - de
passer altid uden prob.

Har dog været ude for en dårlig støbning så en tromle måtte byttes.

mvh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 12:51

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev :

>Jeg har ofte købt skiver og tromler og klodser hos Thansen og Høyer - de
>passer altid uden prob.

jaja, både brormanden og jeg har desværre mange eksempler på tingene
ikke passer.

ok - det er så ikke kun Thansen der laver det stunt

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-05-09 13:16

> jaja, både brormanden og jeg har desværre mange eksempler på tingene
> ikke passer.
>
> ok - det er så ikke kun Thansen der laver det stunt

Idag giver man dem registreringsnummer, så finder de rette del. Tidligere
var de afhængige af kunden viste hvilken del han præcist skulle have og det
ved langt fra alle.

Mvh Niels

Fra : Tom

Dato : 03-05-09 15:50

"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i en meddelelse

> Idag giver man dem registreringsnummer, så finder de rette del. Tidligere
> var de afhængige af kunden viste hvilken del han præcist skulle have og
> det ved langt fra alle.

Så langt er de ikke i sønderborg. Har lige købt skiver, klodser, bakker og
tromler. Fik 2 forskellige skiver udleveret og tromlerne var begge forkerte.
Så 3 forkerte ting ud af 6 pakker

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 04-05-09 12:50

On Sun, 3 May 2009 16:50:01 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>Så langt er de ikke i sønderborg. Har lige købt skiver, klodser, bakker og
>tromler. Fik 2 forskellige skiver udleveret og tromlerne var begge forkerte.
>Så 3 forkerte ting ud af 6 pakker

Siden hvornår køber du ind i Sønderborg? Du plejer du altid at tage
turen syd-vest over..

Fly

Fra : Tom

Dato : 05-05-09 16:25

> Siden hvornår køber du ind i Sønderborg? Du plejer du altid at tage
> turen syd-vest over..

Ja originale dele hentes ALTID hos Ford i Flensborg, men desværre er
originale Ford/Motorcraft skiver ikke bedre end det bras man køber hos
thansen. Så det er som at vælge mellem pest og kolera
Har også forhørt mig flere steder med Brembo skiver og andre
kvalitetsmærker, men INGEN vil give en "pengene retur GARANTI" hvis skiverne
skulle blive skæve, så dermed sælger de heller ikke nogen til mig. Vil ikke
betale dobbelt pris for en skive der i princippet kan blive skæv lige så
hurtigt som de kinesiske replika mærkevarer hos thansen.

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-05-09 15:47

Tom wrote:
> [...]
> til mig. Vil ikke betale dobbelt pris for en skive der i princippet
> kan blive skæv lige så hurtigt som de kinesiske replika mærkevarer

Købte bremsedele hos Mekonomen og THansen fornylig.
Underligt nok, så var det nøjagtig samme mærke begge steder.
Ok, det var forskellige dele, da de ikke havde det hele det første sted.
Men fabrikatet var nøjagtig det samme begge steder.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 10-05-09 13:17

Tom skrev:
> [...]
> betale dobbelt pris for en skive der i princippet kan blive skæv lige så
> hurtigt som de kinesiske replika mærkevarer hos thansen.

Jeg har gemmen mange år bøvlet med VWs originale bremseskiver i ægte
konservesblik.

Uanset om jeg købte originale eller uoriginale ventilerede skiver til
min Golf III så var der 100% sansynlighed for at de blev skæve indenfor
de første par tusinde kilometer.

Nogle af skiverne kunne så afdrejes og derefter køre fint resten af
deres levetid, andre kunne ikke. Desværre var det ikke til at sige
hvilke som ville køre fint efter afdrejning og hvilke der ikke ville.

Resultatet var bøvl og besvær.

Sidste sommer forelagde jeg mit problem for NAP i Risskov og blev her
foreslået at købe bremseskiver af mærket Zimmermann. Det blev fortalt at
da VW og Audi havde haft store problemer med de originale skiver havde
NAP leveret rigtig mange Zimmermann skiver til SMC der ligger lidt
længere ude i Risskov.

Well jeg prøvede skiverne og jeg har aldrig haft bedre bremser på
Golfen. Ingen vibrationer overhovedet, fuldstændig jævn nedbremsning alt
er som jeg har ønsket det i mange år.

Faktisk bliver det en vane og da jeg for en måneds tid siden var ude at
køre i fruens knap 1 år og 20000km gamle Fabia II var det første jeg
bemærkede en svag rusken under nedbremsning. Jeg spurgte forsigtigt, men
da hun synes at den bremser perfekt, var der ingen grund til at vade
mere i det.

Et nærmere eftersyn af Zimmermann-skiverne viser også at ved vognvask
ruster de langt mindre end de originale, så noget kunne tyde på at
stålkvaliteten er bedre.

Så min anbefaling er; prøv det, prøv det for her er erfaringerne endda
rigtig gode.

Jeg bruger i øvrigt de originale bremseklodser og skiverne er borede.

Mvh
Claus

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 03-05-09 13:57

jan_stevns skrev:

> jaja, både brormanden og jeg har desværre mange eksempler på tingene
> ikke passer.

Tror da pokker med deres lagersystem. Skulle bruge et batteri til min
motorcykel. Til min model sagde de at der var 2 numre der passede. Til
modellen før var der 4 numre. Og også til modellen efter var der fire
numre. I alt ti numre. Men på deres hylde er der kun en type. Så kommer
der en kunde og køber det ene eksemplar de har, mangler der pludselige
ti numre på lageret. Jeg spurgte om ikke det var en bøvlet måde. Fik
bare det svar, at det var sådan man bygge et lagersystem op. Det må de
selv rode med.

Men måtte derhen en gang til og have pengene retur. Hvilket er en bøvlet
affære i sig selv. Det skal lige indskydes at det tre modeller
motorcykel jeg nævner i ovenstående kører med tre forskellige størrelser
batterier.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Brian H

Dato : 03-05-09 13:21

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Kors i skuret ! tingene passer som pind i Grethe til bilen :)
>
> .. Hillemænd ! Nu står verden da ikke længere

Så vent du bare til du får brugt dem lidt :) De hviner og sviner som
jeg-ved-ikke-hvad. Hold godt øje med flyverust hen ad siden på bilen...

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-05-09 13:42

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> "jan_stevns" skrev i meddelelsen
>>

> Så vent du bare til du får brugt dem lidt :) De hviner og sviner som
> jeg-ved-ikke-hvad. Hold godt øje med flyverust hen ad siden på bilen...

Hvis jeg kender Jan ret, er han ikke så pivet hvad kosmetisk diller-daller
angår, undtagelsen er hvis snakken falder på Scorpio #1

--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 14:18

Brian Sørup <camaropower454@hotmail.com> skrev :

>Hvis jeg kender Jan ret, er han ikke så pivet hvad kosmetisk diller-daller
>angår, undtagelsen er hvis snakken falder på Scorpio #1

netop -

Jeg der forsværgede jeg aldrig skulle have en bordaux farvet bil -
fandt en gofin Previa ... Ahem ... Bordeaux farvet

Nu er den så blevet brormanden's fordi han gamle Previa skal synes,
og han ikke orker den mere

Pytda osse bare .. jeg laver da bremser og syner den i morgen mandag

Men ... den er kraftedme (pardon my french) hvid ... Goshhhh

Men du har så ret - Scorpio'en er jeg meget pillen med ;)

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 14:15

"Brian H" <brian@something.com> skrev :

>Så vent du bare til du får brugt dem lidt :) De hviner og sviner som
>jeg-ved-ikke-hvad. Hold godt øje med flyverust hen ad siden på bilen...

flyverust er så abolut *den* bil's mindste problem .....

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-05-09 14:41

Isang tao pinangalanan, Brian H nagsulat:

>"jan_stevns" skrev i meddelelsen

>Så vent du bare til du får brugt dem lidt :) De hviner og sviner som
>jeg-ved-ikke-hvad. Hold godt øje med flyverust hen ad siden på bilen...

Ha....... Der sidder en glimragende boombox i dytten, der slår alt løs
rust væk.... Kræver dog at jan vænner sig til at høre techno i mere
end 3 sekunder ad gangen

http://www.friendster.com/photos/57842736/1/697943562

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 15:12

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Ha....... Der sidder en glimragende boombox i dytten, der slår alt løs
>rust væk.... Kræver dog at jan vænner sig til at høre techno i mere
>end 3 sekunder ad gangen

Hvad er der nu i vejen med M people's Pop Muzik ???

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-05-09 21:21

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Hvad er der nu i vejen med M people's Pop Muzik ???

Sæt en af mine technoskiver i..... hvis du tør.....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 22:28

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Sæt en af mine technoskiver i..... hvis du tør.....

har du glemt hvad der skete sidst jeg ikke brød mig om "din musik" ?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-05-09 22:33

jan_stevns wrote:

> har du glemt hvad der skete sidst jeg ikke brød mig om "din musik" ?

Flyvende tallerken?
Nå-nej det var bare Jan der kylede en CD ud af vinduet.

Er det et helt forkert gæt?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 06:21

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Flyvende tallerken?
>Nå-nej det var bare Jan der kylede en CD ud af vinduet.

>Er det et helt forkert gæt?

nope ;)

Fra : Fly Christensen

Dato : 04-05-09 12:56

On Mon, 04 May 2009 07:21:01 +0200, jan_stevns wrote:

>nope ;)

Det giver sådanne resultater:

http://jp.dk/arkiv/?id=1667677&eceExpr=affald%22%20/%3E&eceArchive=o

Fly

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-05-09 19:00

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

Tæt på.... det var et kasettebånd.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 03-05-09 17:53

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> [...]
> bremser på den - kører til Køge, efter skiver og bakker
>
> Kors i skuret ! tingene passer som pind i Grethe til bilen :)

Hej

Du har nok bestilt til en forkert bil

God søndag aften!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!