store fælge på opel Vectra b
Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 27-04-09 23:08

hvordan kan jeg finde ud af om et sæt fælge passer på min bil ?
har en vectra b 2001 og har kig på et par 19" med ET44 og 235/35/19

kan de sidde på uden at der bliver ballade med skærmkasser/kanter eller
andet ?

Johnny B [DK 2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
fjern SLET_ALT_DETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Lund

Dato : 28-04-09 20:49

Spørg på www.opelpower.dk

Fra : Mogens

Dato : 28-04-09 21:18

"Lund" <torNOSPAM@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Spørg på www.opelpower.dk

Jeg har spurgt webmasteren Bjørn N (Mr. Opel), og han tvivler på, at
dæk/fælgmonteringen kan være der.

Selv 18" med 225/35 går imod, når der er kvinder på bagsædet :)

Fra : Mogens

Dato : 28-04-09 21:25

OG de ved det hos BigWheels -> allan @ bigwheels . dk

Fra : Lund

Dato : 29-04-09 23:48

Min kollega har haft 18" på sin. Men ja, Allan ved BigWheels ved hvad der
skal til.....

Fra : Mogens

Dato : 30-04-09 05:14

"Lund" <torNOSPAM@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Min kollega har haft 18" på sin

Det handler jo ikke mindst om dækkets bredde, idet dækhøjden som sådan
kan/skal der nemt kompenseres for...