Tandrem i fiat punto / 178
Fra : kenneth

Dato : 25-04-09 15:12

Hej jeg har en punto 5-dørs nr 178 og jeg vil til at skifte tandrem, er der
nogen steder på nettet hvor man kan få en arbejdesgang i sådan et skift -
jeg ved godt jeg kan købe en wærksteds håndbog, men med den oven i prisen på
rem osv, så er der jo ikke meget sparet i at "Gør det selv"

Hilsen Kenneth

Fra : John Sahl

Dato : 26-04-09 07:20

kenneth wrote:
> [...]
> et skift - jeg ved godt jeg kan købe en wærksteds håndbog, men med
> den oven i prisen på rem osv, så er der jo ikke meget sparet i at

Nej, sådan en bog kan du jo kun bruge denne ene gang, lige som bilen, så du
smider bare begge dele ud når du har skiftet remmen, ikk?

Bogen koster 299,- hos T. Hansen og mon ikke du får brug for den flere
gange?

P.S. Hvis du vil have nogen til at skrive en arbejdsgang, så kan du i det
mindste fortælle hvilken årgang og motor det drejer sig om?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't