NitroMethanol til min 4WD
Fra : Lars [6710]

Dato : 25-04-09 14:42

har lige fået en R/C bil der kører på Nitro... (Var på tilbud i BILKA)

Der er vel ikke nogen i nærheden af Esbjerg der kan undvære/sælge en slat ?

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Tom

Dato : 25-04-09 16:05

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
> har lige fået en R/C bil der kører på Nitro... (Var på tilbud i BILKA)
>
> Der er vel ikke nogen i nærheden af Esbjerg der kan undvære/sælge en slat
> ?

dasu eller rcunionen har vel klubber lige i nærheden hvor du kan købe

--
Tom

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-04-09 16:38

Sat, 25 Apr 2009 15:41:33 +0200, skrev Lars [6710], på 8 linier, i
<49f3130c$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>har lige fået en R/C bil der kører på Nitro... (Var på tilbud i BILKA)
>
>Der er vel ikke nogen i nærheden af Esbjerg der kan undvære/sælge en slat ?
http://www.rcmodels.dk/
Prøv der

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Lars [6710]

Dato : 25-04-09 18:10

Karsten Andersen skrev:
> Sat, 25 Apr 2009 15:41:33 +0200, skrev Lars [6710], på 8 linier, i
> <49f3130c$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

> http://www.rcmodels.dk/
> Prøv der

Jeps... Kender ham...
men problemet er jo at det kribler i fingrene for at prøve skidtet.. og
han åbner jo ikke lørdag eftermiddag eller søndag

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Per Jensen

Dato : 26-04-09 11:51

Lars [6710] wrote:
> har lige fået en R/C bil der kører på Nitro... (Var på tilbud i BILKA)
>
> Der er vel ikke nogen i nærheden af Esbjerg der kan undvære/sælge en slat ?

Spændende, jeg troede sq ikke at BILKA ville sælge sådan nogen, og da
slet ikke uden at sælge brændstoffet også ?!

Hvor mange kubik er den så på 0,22 ?

Har du ikke noget hjemmebrændt sprit stående ?

De kører fint på ren methanol - Nitromethanen giver bare et ekstra boost
- brændstoffet findes også med forskellige procenter af Nitormethan i,
man bør ikke starte med det vildeste på en motor der ikke er kørt til

// Per.

Fra : BJ

Dato : 26-04-09 19:27

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> De kører fint på ren methanol - Nitromethanen giver bare et ekstra boost -
> brændstoffet findes også med forskellige procenter af Nitormethan i, man
> bør ikke starte med det vildeste på en motor der ikke er kørt til

....og det da slet ikke uden olie i.....!

mvh/Bjørn J.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-04-09 22:15

Lars [6710] wrote:
> har lige fået en R/C bil der kører på Nitro... (Var på tilbud i BILKA)
>
> Der er vel ikke nogen i nærheden af Esbjerg der kan undvære/sælge en
> slat ?

Ser først din post nu, men ellers er der dem her:

http://www.esbjerg-modelflyveklub.dk/

Kig på siden, der står både hvor de holder til og hvornår de flyver.
Der burde være en chance der

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 26-04-09 22:36

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kig på siden, der står både hvor de holder til og hvornår de flyver.
> Der burde være en chance der

Nu starter hverdagen lige om lidt igen.

Så kunne der evt. bestilles en "spand" her:

http://www.rotordisc.dk ...;)

mvh/Bjørn J.