....Og sneglene døde af grin
Fra : Kate

Dato : 24-04-09 17:17

Eller man kunne også sige at folk er for dumme, men det er jo negativt.
Nå, okay, dette er også et surt opstød over mine medtrafikanter.

I går da jeg skulle hjem via Holbækmotorvejen, mødte jeg kø lige efter
Fløng-fletningen. Jeg kørte ca 15 min før jeg plejer fra arbejde og
landede der sådan ca 14.30. Normalt kører man igennem der på den tid
med ca. 100-110km/t. Men altså ikke i går. Da køen blev ved og vi ikke
oversteg 40 km/t så blev jeg enig med migselv om at der da måtte være
sket en ulykkke længere fremme.
Ja, en ulykke var der sket, men vi kørte i udadgående retning og
ulykken var sket indadgående...... Hvor bliver jeg dog træt at
kiggekøer. Køen startede som skrevet lige efter Fløng afkørslen og
ulykken var sket udfor tanken ved Roskilde afkørsel 13. (Okay, tanken
er nedlagt, men området er der da endnu). Så snart vi havde passeret
stedet blev farten 120km/t.

Der blev godt nok udspyet nogle bandeord der.
Sorry, det gik ud over jeg, men jeg skulle bare af med det.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-09 17:23

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

> [...]
>ulykken var sket udfor tanken ved Roskilde afkørsel 13. (Okay, tanken
>er nedlagt, men området er der da endnu). Så snart vi havde passeret

fik du talt hvor mange biler der var indblandet i ulykken ?
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Fra : Kate

Dato : 24-04-09 17:26

jan_stevns wrote in

> fik du talt hvor mange biler der var indblandet i ulykken ?

Jeg ved godt hvorfor du spørger, men jeg så kun 1..... Dem jeg mest
kiggede på var dem foran mig, så vi kunne komme videre i livet

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-09 19:53

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

>Jeg ved godt hvorfor du spørger..........

:)