Her er der en, som ikke mangler erfaring
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-09 09:59

http://ekstrabladet.dk/112/article1155543.ece
28 domme for sprutkørsel og blev så igen taget 2 gange inden for et døgn.
Nogen kan/vil bare ikke lære det

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Leonard

Dato : 17-04-09 10:31

Per Beer Hansen wrote:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1155543.ece
> 28 domme for sprutkørsel og blev så igen taget 2 gange inden for et
> døgn. Nogen kan/vil bare ikke lære det

Ingen af hans forbrydelser er tilsyneladende grove nok til at spærre
ham inde i lang tid, hvilket også bare vil være spild af penge. En
boltpistol i panden er vist det eneste, der spare samfundet for den
slags, men det er der trods alt ingen poltikere, der tør foreslå

--
Leonard

Fra : PMH

Dato : 17-04-09 11:03

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> boltpistol i panden er vist det eneste, der spare samfundet for den
> slags, men det er der trods alt ingen poltikere, der tør foreslå

Helt enig..

Her fører han sig frem i BT, total usmagelig.
http://www.bt.dk/article/20090417/krimi/704170005/

Skær arme og ben af idioten, så kan det måske få ende..
Kørte han dagligt i mit område, hvor min familie færdes,
så fik han med boldtræet hver gang jeg så ham i bil..

Fra : Armand

Dato : 17-04-09 11:19

PMH skrev:
> [...]
> Kørte han dagligt i mit område, hvor min familie færdes,
> så fik han med boldtræet hver gang jeg så ham i bil..

Jeg har en motorcyklende kammerat der fik smadret sit ene ben til langt
forbi "humpe-grænsen" af en lokal vane-spritbilist.
Udover harmen over at se at manden roligt fortsætter sine ulovligheder
mens han er mærket for livet, kom hán tæt på "hakke fødderne af med en
spade" -grænsen da den fortsatte spritkørsel kostede endnu etlokalt offer!
Hvad fanden skal man gøre?
Gad vide hvor grundigt et sådant overfald egentlig ville blive
efterforsket???

--
Armand.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-09 11:39

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i meddelelsen

> Her fører han sig frem i BT, total usmagelig.
> http://www.bt.dk/article/20090417/krimi/704170005/

Øv for en idiot, han er da vist ikke værd at samle på

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Bak

Dato : 17-04-09 11:45

> "PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i meddelelsen

> Øv for en idiot, han er da vist ikke værd at samle på

Han bliver nok lukket af vejen inden længe. I Ekstra Bladets papirudgave
fører han sig frem med at han vil tage hævn over politiet, og køre en
rendegraver tværs gennem politigården i Hobro. Nok ikke en videre
gennemtænkt kommentar, og sikkert nok til at de gerne putter han væk for et
stykke tid.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-04-09 11:52

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> rendegraver tværs gennem politigården i Hobro. Nok ikke en videre
> gennemtænkt kommentar, og sikkert nok til at de gerne putter han væk for

Ærligt talt, så lyder han som en der burde spærres inde og nøglen
efterfølgende smides væk.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Armand

Dato : 17-04-09 12:00

Per Beer Hansen skrev:

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Ærligt talt, så lyder han som en der burde spærres inde og nøglen
> efterfølgende smides væk.

Lås ham inde i barskabet og lad ham selv om at tage livet af sin lever!

--
Armand.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-04-09 04:19

On 17 Apr., 12:02, "PMH" <t...@tjaa.dk> wrote:

> [...]
> Kørte han dagligt i mit område, hvor min familie færdes,
> så fik han med boldtræet hver gang jeg så ham i bil..

Bekymrende....vi bor lige nord for Randers meget tæt ved Hadsundvej,
og man kunne jo forestille mig at han kom forbi her.
Jeg kan bestemt godt forstå dig, og han vil da være en god kandidat
til vejfyld eller til at fylde et hul oppe i marken......Eller som
kickstarter til ens septiktank....

Megen anden anvendelse har jeg svært ved at se.
--
Christian

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 17-04-09 22:17

On 17 Apr 2009 09:31:19 GMT, "Leonard" <piper28a@gmail.invalid> wrote:

> [...]
>boltpistol i panden er vist det eneste, der spare samfundet for den
>slags, men det er der trods alt ingen poltikere, der tør foreslå

Hvad bidrager mest til trafiksikkerheden: en boltpistol til idioten
eller 100.000 bøder til normale bilister for at køre 10 km/t over det
tilladte?

Fra : PMH

Dato : 17-04-09 15:42

Nu blev han da trods alt varetægtsfængslet i 4 uger.
Så må vi håbe at nogen smider nøglen langt væk..
http://www.bt.dk/article/20090417/krimi/90417049/

PMH

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-04-09 16:06

PMH skrev:
> Nu blev han da trods alt varetægtsfængslet i 4 uger.
> Så må vi håbe at nogen smider nøglen langt væk..
> http://www.bt.dk/article/20090417/krimi/90417049/

"Nu har politiet konfiskeret fem af mine biler, og det, tror de,
hjælper. Men jeg synes, at de i stedet for skulle hjælpe mig til at få
et kørekort igen, så jeg kan få et ordentligt liv, siger den 46-årige
til avisen B.T."

Det er da rent piveri. Han kan køre på scooter, kan han.

Fra : Martin [TMM]

Dato : 17-04-09 16:22

Hej
Thorbjørn Ravn Andersen wrote:
> Det er da rent piveri. Han kan køre på scooter, kan han.

Vel ikke uden kørekort?

Mvh
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-04-09 17:53

Den Fri, 17 Apr 2009 17:21:51 +0200 skrev Martin [TMM]:

> Hej
>
> Vel ikke uden kørekort?

Sagtens.

Knallert 30 (omtalt som scooter i folkemunde).

Fra : Leonard

Dato : 17-04-09 19:10

Martin [6000] wrote:

> Knallert 30 (omtalt som scooter i folkemunde).

Det hedder lille knallert i den nyeste udgave af FL.
Og gæt så selv hvad den der tingest, der må køre 45 km/t nu kaldes

--
Leonard

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-04-09 19:55

> Det hedder lille knallert i den nyeste udgave af FL. Og gæt så selv hvad
> den der tingest, der må køre 45 km/t nu kaldes

Stuuhr knallert?

Fra : Leonard

Dato : 18-04-09 07:10

Martin [6000] wrote:

> Stuuhr knallert?

Netop, du har vundet en gåtur til Kolding, nåh-nej, der er du jo
allerede ...

--
Leonard

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-04-09 11:14

> Netop, du har vundet en gåtur til Kolding, nåh-nej, der er du jo
> allerede ...

Fedt.. kan jeg bytte den til kontanter? :)

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-09 11:59

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev :

>Fedt.. kan jeg bytte den til kontanter? :)

Var det ikke klogest at vælge gåturen - 2 lommefulde 25ører kan være
grusomt tunge .... ok --- 50 ører da
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-04-09 12:04

On Sat, 18 Apr 2009 12:59:18 +0200, jan_stevns wrote:

>Var det ikke klogest at vælge gåturen - 2 lommefulde 25ører kan være
>grusomt tunge .... ok --- 50 ører da

>--

Naaarrrhhh!!

Man har nok tillagt sig broderskabets uvaner?

Mange mønter udløses ellers kun af betaling med uforholdsmæssigt store
sedler, for meget små tjenesteydelser.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-09 12:49

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Naaarrrhhh!!

>Man har nok tillagt sig broderskabets uvaner?

det tror jeg næppe ;) mine patienter er af en anden kaliber.

>Mange mønter udløses ellers kun af betaling med uforholdsmæssigt store
>sedler, for meget små tjenesteydelser.

Vi andre har opfundet "netbank"

Fra : Claus Frørup

Dato : 18-04-09 12:59

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

LOL.....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Leonard

Dato : 18-04-09 15:00

Folmer Rasmussen wrote:

> Mange mønter udløses ellers kun af betaling med uforholdsmæssigt store
> sedler, for meget små tjenesteydelser.

Jeps. Der var engang fast kunde hos et af taxi-selskaberne i Odense.
Han havde fundet ud af, at når han kørte hjem fra den lokale bar og hev
en 1.000-kr-seddel op for at betale de 2-3 kr plus starttakst, så kunne
de færreste chauffører give tilbage og de gad heller ikke spilde tid på
at køre til en kiosk og få vekslet.
Lige indtil den dag, hvor en af chaufførerne havde forberedt sig med en
spand med 1.000 en-kroner i. Da han blev præsenteret for dn store
seddel, tog han den, gik om og åbnede bagsmækken, talte 19 kr fra
indholdet i spanden og tømte derefter resten ud i en pæn dynge på
fortovet og sagde pænt farvel til kunden.

--
Leonard

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-04-09 18:29

Leonard skrev:
> [...]
> indholdet i spanden og tømte derefter resten ud i en pæn dynge på
> fortovet og sagde pænt farvel til kunden.

Den har jeg selv prøvet, dog i lidt mindre format. (500/34)

Men 450,- kr i mønt fylder godt når man står med dem i hænderne og skal
holde styr på både cykel og bagage ved siden af.

Tror nok hun sørgede for at have mere lige penge næste gang.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-04-09 12:05

> Var det ikke klogest at vælge gåturen - 2 lommefulde 25ører kan være
> grusomt tunge .... ok --- 50 ører da

Hellere kontanter, så kan jeg da _køre_ i banken med dem og gå en tur
bagefter for egen regning