Find en fælg!!
Fra : Gismo

Dato : 16-04-09 21:13

Er der nogen der kan finde en forhandler af denne fælg?

http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/SNgiG1uRmWI/AAAAAAAA6cw/ZXSatALlGus/s400/Audi-S4-25.jpg

Tak for hjælpen.

Gismo

Fra : Lund

Dato : 16-04-09 21:22

Audi forhandler

www.audi.dk

VVVVV

Fra : Armand

Dato : 17-04-09 00:12

Lund skrev:
> Audi forhandler
>

> www.audi.dk

Husk at tage penge med!

--
Armand.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-04-09 03:54

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in news:49e7bb1e$0$56785
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Husk at tage penge med!

Han skulle da kun have en fælg, så det er vel bare et par greb i lommen?

Fra : Anders Majland

Dato : 17-04-09 07:08

> Han skulle da kun have en fælg, så det er vel bare et par greb i lommen?

Og hive kortet op og sige b'be'loeb

Fra : Armand

Dato : 17-04-09 09:14

Kent Oldhøj skrev:
> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in news:49e7bb1e$0$56785
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Han skulle da kun have en fælg, .......

Det fremgår da ikke nogetsteds!

> så det er vel bare et par greb i lommen?

Med Audi-priser, skal der sædvanligvis gribes endog meget dybt i lommen :-|
Men jér er måske bare forvænt med T-Hansenn prisleje :-/

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 17-04-09 09:36

> Med Audi-priser, skal der sædvanligvis gribes endog meget dybt i lommen
> :-|
> Men jér er måske bare forvænt med T-Hansenn prisleje :-/

Der er nu ikke noget galt med priserne i T-Svansen.... det kvaliteten der er
problemet

Stef

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-04-09 10:02

Armand wrote:

> Med Audi-priser, skal der sædvanligvis gribes endog meget dybt i lommen :-|
> Men jér er måske bare forvænt med T-Hansenn prisleje :-/

Audi mekanikstumper er nu ikke hårrejsende dyre i dyskland - men SMC's
priser og "original alufælg" (luksus-/livsstil-vare) kombineret kan helt
sikkert trække opad. En original Scaniadam-leveret fælg til Ford GT er
nok heller ikke billig

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 17-04-09 10:23

Torben Scheel skrev:

> [...]
> priser og "original alufælg" (luksus-/livsstil-vare) kombineret kan helt
> sikkert trække opad. En original Scaniadam-leveret fælg til Ford GT er

Exactly my dear!
En bekendt betalte til min forskrækkelse over 30.000,- for at få
originale fælge på sin nyindkøbte A3 =
Og jeg nævner netop lige at man skal huske at tage penge med, for at
indskærpe overfor spørgeren at det qua Audi-status'en ikke er T-Hansen
prisleje han skal forvente på den tilspurgte (ønske)fælg!

--
Armand.

Fra : Mogens

Dato : 17-04-09 20:20

> [...]
> indskærpe overfor spørgeren at det qua Audi-status'en ikke er T-Hansen
> prisleje han skal forvente på den tilspurgte (ønske)fælg!

Der er derfor nogle Audi-forhandlere, som sælger kopi-udgaven.
Det står endda på skiltet for/ved den nye bil...

Fra : Gismo

Dato : 19-04-09 11:21

Klip en masse.

Så denne fælg på en A4, dog var den mørkegrå, eller hedder det antracit?
Jeg kan ikke finde grå nogle steder, er der nogle google hajer her inde?

http://www.bil-shoppen.dk/catalog/product_info.php?cPath=50_74_75_196&products_id=874

Mere tak for hjælpen
Gismo

Fra : Lund

Dato : 20-04-09 19:58

http://cgi.ebay.at/AUDI-S5-Look-Felge-19-Radsatz-A5-A4-S3-A3-S8-NEU_W0QQcmdZViewItemQQitemZ300302113944

Mvh. Torben

Fra : Henrik W

Dato : 17-04-09 18:32

Gismo skrev:
> Er der nogen der kan finde en forhandler af denne fælg?
>
> http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/SNgiG1uRmWI/AAAAAAAA6cw/ZXSatALlGus/s400/Audi-S4-25.jpg

Ikke helt magen til, men tæt på:
http://eurowheels.dk/reservedele2/alufxlgkort.asp?id=R5567517511235&bilid=12210

--