Fastmontering af GPS i Aygo
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 13-04-09 06:35

Findes der produkt til fastmontering af GPS i en Aygo?

Syntes jeg har set et på et tidspunkt, hvor man erstatter
aflægningspladsen over radioen med en holder, hvor GPS sidder fast i.
Men kan ikke finde det igen.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 14-04-09 10:07

mbk112@hotmail.com wrote:
> Findes der produkt til fastmontering af GPS i en Aygo?
>
> Syntes jeg har set et på et tidspunkt, hvor man erstatter
> aflægningspladsen over radioen med en holder, hvor GPS sidder fast i.
> Men kan ikke finde det igen.

Det kunne være Brodit, http://www.brodit.se

De laver iøvrigt nogle rigtig udmækede ting. Vi har Brodit-holdere i
begge vore biler.

Ebbe

Fra : Anders Majland

Dato : 14-04-09 15:35

> Det kunne være Brodit, http://www.brodit.se
>
> De laver iøvrigt nogle rigtig udmækede ting. Vi har Brodit-holdere i begge
> vore biler.

Kender du nogen butikker der er lagerførende i dem ?
(55-75kr i porto er lidt i overkanten for at købe en enkelt postordre, hvis
jeg nu kom i nærheden ...)

--
anders dot majland at jyde dot dk
2009 Smart ForTwo 0,8 CDI Pure Komfort

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 16-04-09 09:23

Anders Majland wrote:

> Kender du nogen butikker der er lagerførende i dem ?
> (55-75kr i porto er lidt i overkanten for at købe en enkelt postordre, hvis
> jeg nu kom i nærheden ...)

Desværre ikke. Jeg har købt vores på postordre.

Ebbe