Man kan da håbe
Fra : JBH

Dato : 09-04-09 07:15

at han tog så meget skade at han aldrig bliver istand til at køre bil igen

http://www.bt.dk/article/20090408/krimi/90409001/

/JBH

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 07:35

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev :

>at han tog så meget skade at han aldrig bliver istand til at køre bil igen
>http://www.bt.dk/article/20090408/krimi/90409001/

Man kan jo kun håbe Darwin's law - selv klarer den affære ;(
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-04-09 08:32

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> at han tog så meget skade at han aldrig bliver istand til at køre bil igen

Ja så samfundet skal betale til sådan en grøntsag resten af hans liv?

> http://www.bt.dk/article/20090408/krimi/90409001/

Hvor er den sorte Opel, som han skulle have stjålet og kørt i?
Jeg synes det ligner en Golf.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henrik B.

Dato : 09-04-09 11:34

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor er den sorte Opel, som han skulle have stjålet og kørt i?
> Jeg synes det ligner en Golf.

Og hvor er den sølvgrå Opel Vectra, som er nævnt i den øverste billedtekst?
Jeg kan kun se en Toyota Avensis!

Man SKAL åbenbart være upræcis og dum, for at blive journalist.....

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 12:26

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev :

> [...]
>Jeg kan kun se en Toyota Avensis!

>Man SKAL åbenbart være upræcis og dum, for at blive journalist.....

Man kan jo skrive til damen og spørge hende pænt ad ;)

Sisse Sejr-Nørgaard, ssn@bt.dk

Så lad os se om hun svarer ?

Hej Sisse !!

Vi er nogle stykker - der ikke helt lige forstå den tekst du har været
forfatter til på en artikel på www.bt.dk

"Den unge biltyv blev efter ulykken indlagt på Rigshospitalet med
kraniebrud.

Vidner på stedet fortæller til bt.dk, at der var blod overalt i den
sorte Opel, han havde stjålet.

Ulykken skete omkring 23-tiden i krydset ved Lygten og Bisiddervej i
det nordlige København."

billedet viser en sort WV Golf

og den anden bil - der er involveret i ulykken er da ikke en Opel
Vectra stationcar, men en Toyota

Fra : Henrik B.

Dato : 09-04-09 13:21

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Så lad os se om hun svarer ?
>
> Hej Sisse !!
>
> Vi er nogle stykker - der ikke helt lige forstå den tekst du har været
> forfatter til på en artikel på www.bt.dk

Hun vil svare følgende:
"Yes det er flot arbejde af mig. Forsøger lige at forsvare mig selv med at
jeg langt fra er bilnørd, og at jeg lod fotografen på stedet fortælle mig,
hvad der var tale om.
Men tak for tippet.

God påske, dbh. Sisse"

))

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 14:16

> [...]

>jeg langt fra er bilnørd, og at jeg lod fotografen på stedet fortælle mig,

Jeg fik et lidt andet - og ok svar ;)

citat :

Hej allesammen

Det er ganske vist et krav at man er både upræcis og dum når man søger
ind på Journalisthøjskolen. Men man består kun hvis man stadig er det,
når man går ud.
Så jeg bestod.
Det skal siges at jeg ikke er bilnørd, som I nok havde regnet ud, så
stolede faktisk på min udsendtes fakta.

God påske,
mvh. Sisse

kan kun sige : godt brølt løve !

Fra : Henrik B.

Dato : 09-04-09 15:06

> [...]
>
> Det er ganske vist et krav at man er både upræcis og dum når man søger
> ind på Journalisthøjskolen. Men man består kun hvis man stadig er det,

Hun læser åbenbart dk.fritid.bil. Eller også skrev du mere til hende, end du
citerede.

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 15:48

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev :

>Hun læser åbenbart dk.fritid.bil. Eller også skrev du mere til hende, end du
>citerede.

Nope - jeg skrev præcis det samme - som til gruppen.

det er sgu'dda frisk nok at hun svarer ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 09-04-09 15:53

> Nope - jeg skrev præcis det samme - som til gruppen.
>
> det er sgu'dda frisk nok at hun svarer ;)

Helt sikkert, men hun må alligevel læse med hér - hvorfor ellers ironien
omkring præcision og dumhed? Det er jo kun skrevet hér...

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 16:17

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev :

>Helt sikkert, men hun må alligevel læse med hér - hvorfor ellers ironien
>omkring præcision og dumhed? Det er jo kun skrevet hér...

det ved jeg sgu' da ikke .... som sagt - jeg sendte besked både til
gruppen og i mail til Sisse.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 09-04-09 18:15

On Thu, 09 Apr 2009 17:17:17 +0200, jan_stevns wrote:

>det ved jeg sgu' da ikke .... som sagt - jeg sendte besked både til
>gruppen og i mail til Sisse.

Det er sq da god værkstedshumor - flot gået af hende. Så godt et grin
er der da et stykke imellem

Fra : ShutEye

Dato : 09-04-09 18:08

<klip>

> kan kun sige : godt brølt løve !

Haha yep :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-04-09 14:35

Per Beer Hansen skrev:
> Hvor er den sorte Opel, som han skulle have stjålet og kørt i?
> Jeg synes det ligner en Golf.

Hvornår har du sidst hørt om journalister der også viste hvad de skrev om?

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 09-04-09 09:47

On Thu, 09 Apr 2009 09:31:52 +0200, Per Beer Hansen wrote:

> [...]
>
> Ja så samfundet skal betale til sådan en grøntsag resten af hans liv?

> Hvor er den sorte Opel, som han skulle have stjålet og kørt i? Jeg synes

"Journalistisk præcision"?Der står også (i billedteksten) at kvinden
slipper med knubs efter at have brækket ryggen tre steder. De er godt nok
seje de gamle i 2400NV.