Endnu en grund til at have stor bil
Fra : oz3bto

Dato : 08-04-09 14:43

Var igår en tur i Kolding om eftermiddagen .. Skulle rundt i lidt
forskellige forretninger i Kolding midtby

Får den geniale ide at smide scooteren med bag i bilen og fortrød det ikke

Vejlevej var et stort kaos så jeg kørte ud i industrien og pakerede bilen
ved heldags skolen i Harte (Lidt lokal kendt er man vel) også tog jeg
scooteren ned i byen

Ikke nok med at jeg sparede en del diesel (4x4 er ikke billig at køre by
kørsel i) slap også for parkerings problemerne idet at en scooter må
parkeres som en cykel
Turen tog også pludselig 1 time mindre som normalt da der ingen problemer
var med at komme rundt og kune jo benytte nogen af de mange dejlige
cykelstier i Kolding

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-04-09 15:48

Hej!

oz3bto wrote:
> Får den geniale ide at smide scooteren med bag i bilen og fortrød det ikke

LOL. Det er sgu kun os bilejere der kan få det til at fremstå som en
fordel, at have en scooter med i _bilen_, hehe

(Det smarteste ville vel være at droppe bilen fuldstændigt...)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : oz3bto

Dato : 08-04-09 16:02

> [...]
> fordel, at have en scooter med i _bilen_, hehe
>

> (Det smarteste ville vel være at droppe bilen fuldstændigt...)

Nå der er knapt 40km til byen der skal handles i så er der sku for langt på
scooteren

All de små lokale ture blivedr klaret på scooter .. Billigere og oftes
hurtigere

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-04-09 19:09

Kim Voss Schrader skrev:

> LOL. Det er sgu kun os bilejere der kan få det til at fremstå som en
> fordel, at have en scooter med i _bilen_, hehe
>

> (Det smarteste ville vel være at droppe bilen fuldstændigt...)

Herovre på bøhlandet er afstandene desværre så store at det kan tage
hele dagen at putte hen til den by man skal til.

Men så kan man måske tage den med toget som cykel, hvis altså toget
kører derhen man skal :)

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 08-04-09 19:25

oz3bto wrote:
> Var igår en tur i Kolding om eftermiddagen .. Skulle rundt i lidt
> forskellige forretninger i Kolding midtby
>
> Får den geniale ide at smide scooteren med bag i bilen og fortrød det ikke

Hvorfor ikke køre lidt tættere på byen og tage en cykel med. Jeg tror at
både du (og jeg for den sags skyld) og miljøet ville have godt af den
løsning.

Kolding har så endnu ikke offentlige (hvide) cykler til fri afbenyttelse
som det er set i enkelte andre storbyer.

/Lars

Fra : Martin [6000]

Dato : 13-04-09 18:58

> Vejlevej var et stort kaos så jeg kørte ud i industrien og pakerede
> bilen ved heldags skolen i Harte (Lidt lokal kendt er man vel) også tog
> jeg scooteren ned i byen

ROFL.. det var fanme langt væk fra centrum at parkere...

Havde du været mere lokalkendt (det ved jeg du er så jeg forstår det ikke
helt) så havde du snildt fundet et tættere sted i gåafstand.