Amerikaner til bryllupskørsel
Fra : lsvej5@gmail.com

Dato : 06-04-09 11:54

Hej,

Min bedre halvdel har fået vredet armen om på mig, så vi skal giftes
til september. Derfor leder jeg efter en åben amerikaner til kørsel
fra kirke mm. Det er ved Køge på Sjælland.

Er der nogle der er friske eller har nogle ideer?

Mvh
Thomas

Fra : Tau

Dato : 06-04-09 20:14

<lsvej5@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hvad med en meget stor gul volvo med privatchauffør, og til billige penge.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
I Aalborg kalder vi dem bybusser

vh
Poul

Fra : Ralph Køster

Dato : 06-04-09 20:39

http://www.friis-limousine.dk/

Lincoln
Mustang
Crystler M 300
En karet...

Vælg selv...

Jeg har prøvet at bakke med den lange Crystler og det er sgu ikke nemt

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 14:59

Ralph Køster wrote:
> http://www.friis-limousine.dk/

Den side er så fuld af fejl. Et firma der ikke engang har styr på noget så
simpelt som en hjemmeside, tør man da ikke leje bil hos. Eller?

Fra : Tom

Dato : 06-04-09 20:37

Måske Jan @ Stevns kan lokkes til at skære taget af sin gamle kaner'

--
Tom

Fra : Martin Bak

Dato : 06-04-09 20:40

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra kirke mm. Det er ved Køge på Sjælland.
>
> Er der nogle der er friske eller har nogle ideer?

He jeg tænkte det samme om Brian Sørups nyerhvervelse.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-04-09 08:52

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> He jeg tænkte det samme om Brian Sørups nyerhvervelse.

Hmmm, jeg tror der skal arrangeres et DFB-møde inden længe........
Der er vist nogen der liiiige skal have et par ting sat på plads....

--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 21:01

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev :

>Måske Jan @ Stevns kan lokkes til at skære taget af sin gamle kaner'

Og temperaturen på vandet i Sønderborg havn er ?
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Fra : Leonard

Dato : 06-04-09 21:33

jan_stevns wrote:

> “He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Men han er sikkert død med et smil

--
Leonard

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-04-09 22:46

jan_stevns wrote:

> Og temperaturen på vandet i Sønderborg havn er ?

Det er nogle gode billeder

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-04-09 23:04

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Og temperaturen på vandet i Sønderborg havn er ?

Skal jeg starte dytten op til en køretur?

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 23:26

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Skal jeg starte dytten op til en køretur?

*det* er helt op til Tom - denne gang lader vi mønterne blive hjemme

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-04-09 23:38

Claus Frørup wrote:
> Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

> Skal jeg starte dytten op til en køretur?

Ka' Previa køre så langt?

<flyverskjul.avi>

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-04-09 17:12

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

>Ka' Previa køre så langt?

Ork ja..... og hvis ikke.... køber vi bare en ny på vejen....

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Jensen

Dato : 07-04-09 12:42

On Mon, 06 Apr 2009 22:00:34 +0200, jan_stevns wrote:

>Og temperaturen på vandet i Sønderborg havn er ?

1,5 cm...

--
"Jeg ved en lærkerede,
jeg synes det er skæg'

Fra : Tom

Dato : 08-04-09 13:01

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Og temperaturen på vandet i Sønderborg havn er ?

hmmm tænkte lige at der jo er temmelig langt fra Stevns til Sønderborg og at
vi har krise osv. så det skulle lige udnyttes

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 20:50

Er der nogle der er friske eller har nogle ideer?

Mvh
Thomas

Hej Thomas

Tillykke med den forestående begivenhed