Toldsyn - værdifastættelse - nummerplader?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 05-04-09 21:53

Hej igen

Hvor hurtigt kan jeg regne med at kunne få nummerplader på min bil, når jeg
har været til toldsyn med den og kører over til SKAT (de bor lige ved siden
af syneshallen) med papirerne til værdifastsættelse/fastsættelse af
registreringsafgift?

--
Hilsen Jakob

Fra : Henrik B.

Dato : 05-04-09 22:30

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> siden af syneshallen) med papirerne til værdifastsættelse/fastsættelse af

Tjah, i Århus tager det 20 - 30 min.

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Jakob Griffel

Dato : 05-04-09 23:02

> Tjah, i Århus tager det 20 - 30 min.

Jamen det lyder jo lovende...

--
Hilsen Jakob

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 06-04-09 04:42

> [...]
> siden af syneshallen) med papirerne til værdifastsættelse/fastsættelse af

Husk et forsikringsbevis!
Hilsen Matthias

Fra : Henrik B.

Dato : 06-04-09 06:19

" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen

> Husk et forsikringsbevis!

Det skal SKAT (Motor) ikke bruge til noget! Det er først når du skal have
dine nummerplader, at man har brug for det. Og dem har de i øvrigt liggende,
fra de fleste selskaber. Men ja, det er en go' idé at have med...

--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 06-04-09 06:48

> [...]
> dine nummerplader, at man har brug for det. Og dem har de i øvrigt
> liggende, fra de fleste selskaber. Men ja, det er en go' idé at have

Nu spørger Jacob jo om hvor hurtig han kan få nummerplader på. Og skal det
gå hurtigt, så er et forsikringsbevis nødvendigt.
Det er bestemt ikke alle motorkontorer der har forsikringsbeviser liggende.
Så det vil nok være en god idé at medbringe et.
Motorkontoret ligger forøvrigt også hos Skat. I hvertfald her i det
sønderjyske.
Hilsen Matthias

Fra : Jakob Griffel

Dato : 06-04-09 07:16