Meget små plastikbøtter
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-05-09 14:15

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle små plastikbøtter
med låg, som man bl.a. bruger på grillbarer? Altså sådan nogle hvor
der kan være en halv deciliter eller noget i den retning i.

Eller er der nogen der har andre ideer til hvordan man f.eks. pakker
rejer eller makrel til en madpakke, så det ikke smatter ud over det
hele?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 21-05-09 10:45

> [...]
>
> Eller er der nogen der har andre ideer til hvordan man f.eks. pakker
> rejer eller makrel til en madpakke, så det ikke smatter ud over det

Du kan helt sikkert købe brugte beholdere på den nærmeste grillbar,
det har jeg selv gjort, dog i stor størrelse.

Ellers må du i gang med at investere i Tupperware!
Du kan sikkert se det på www.tupperware.dk
Mvh.Bodil.

Fra : Klaus G.

Dato : 21-05-09 11:30

> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle små plastikbøtter
> med låg, som man bl.a. bruger på grillbarer? Altså sådan nogle hvor
> der kan være en halv deciliter eller noget i den retning i.
Prøv i diverse supermarkeder, Føtex, Bilka, Kvikly osv.. Der har fruen før
købt i deres "plastikmarked" som de nogle gange har. Det er typisk nogle
halvstore "pakker" hvor der er måske 15bøtter til 45kr. i alle mulige
størrelser. Der kan også købes enkelte bøtter hvis det er. Det er IKKE
tupperware kvalitet, men til en 1/20del af prisen, så går det jo nok også :)

Aldi, Netto og Lidl var måske også et sted at undersøge.

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Meta Dam

Dato : 25-05-09 20:22

Trine Kornum Christiansen skrev:
> [...]
>
> Eller er der nogen der har andre ideer til hvordan man f.eks. pakker
> rejer eller makrel til en madpakke, så det ikke smatter ud over det

Jeg kender kun til denne fra dengamle skole.
http://www.gamleskole.dk/shop/millionaermadkasse-lilla-1448p.html

Selv pakker jeg f.eks ærter ind i husholdningsfilm.

Meta

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-05-09 07:19

"Meta Dam" <meta@SLETmailme.dk> writes:

> Jeg kender kun til denne fra dengamle skole.
> http://www.gamleskole.dk/shop/millionaermadkasse-lilla-1448p.html

Den er smart, men den er godt nok også betalt! Det må kunne fåes
billigere.

Fra : majameisner@hotmail.~

Dato : 09-06-09 07:08

On 26 Maj, 08:18, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:

> Den er smart, men den er godt nok også betalt! Det må kunne fåes
> billigere.
>
> Mvh Trine
>
> --
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde
>
> http://www.triane.dk- I Biersted, nord for Aalborg

Hej Trine

Jeg bruger selv nogle bøtter fra noget der hedder Sistema. Prøv at se
om ikke der skulle være nogle str. der passer til dine behov...
www.high-shop.dk
De er super gode og kan tåle mikroovn, fryser og opvaskemaskine.