Ny motor just-for-info
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-09 08:24

Vedr åbent hus arrangementer, var jeg lige inde og kigge på hvornår rydberg
havde deres, da det altid plejer at være en fornøjelse

Herinde så jeg, at de for en rimelig pris sælger fabriksnye motorerer til
diverse honda'er

Tænk sig at købe en fx gammel CBR1000 og smide en fabriksny motor i. SÅ har
man sgu da en billig og velkørende maskine
Priser 8-14.000, det er da vist noget under hvad hondas pris er. Den pris
er vel nærmest hvad et nyt topstykke ville koste til en større række-4

Mvh TP
R1150RT

Fra : Dak

Dato : 04-04-09 08:38

tp skrev:
> [...]
> Priser 8-14.000, det er da vist noget under hvad hondas pris er. Den
> pris er vel nærmest hvad et nyt topstykke ville koste til en større række-4

ja og hvis man kigger under markedspladsen så får du dette tilbud på
nogen tasker:

* pris 4975,- nomal pris 2000,-
* PASSER PÅ CBR 1100XX

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-09 09:40

> ja og hvis man kigger under markedspladsen så får du dette tilbud på nogen
> tasker:
>
> * pris 4975,- nomal pris 2000,-
> * PASSER PÅ CBR 1100XX

Hø. Måske er der tre for 10.000