underskriftsindsamling imod saltning efter~
Fra : Jan A Jensen

Dato : 02-04-09 14:49

Jeg har oprettet en underskriftsindsamling imod saltning efter 1/3

er du enig..?? Så støt den her: http://onlineunderskrift.dk/web/SALTNING

er du Uenig..?? så skriv til
nejholddetfordigselv@fordetvarikkelavetforat.fåendebat

Vh. Jan Jensen

Fra : Anders Majland

Dato : 02-04-09 15:26

> nejholddetfordigselv@fordetvarikkelavetforat.fåendebat

Så skal man ikke poste på usenet ...

Jeg antager at de ikke salter uden grund - OG der var glat imorges i valby
da jeg ~6:30 tog afsted...

Så Jan, tag og køb en mc til der ikke tager skade af lidt salt eller en
pakke tudekiks ...

(Kan ikke lige finde det et link til P3's satire om grupper på facebook
for/imod ditten og datten - finder den passer meget godt med "ligegyldige"
underskriftsindsamlinger )

/A

Fra : KentBM

Dato : 02-04-09 21:28

Anders Majland skrev:
> Jeg antager at de ikke salter uden grund - OG der var glat imorges i
> valby da jeg ~6:30 tog afsted...

Det kan da umuligt passe? Det er jo april

Nå ja. Jan A er bare en dag for sent på den.

--

Kent

Fra : Jacob

Dato : 02-04-09 15:30

Jan A Jensen skrev:
> Jeg har oprettet en underskriftsindsamling imod saltning efter 1/3

> [...]

Frost i marts og april er ikke unormalt, og en mc dør altså ikke af salt
- den trænger bare til ekstra vedligehold.
Man kan så diskutere om der skal saltes overhovedet.

- Jacob

Fra : BorreBoy

Dato : 03-04-09 05:57

"Jan A Jensen" <jan@4xjj.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har oprettet en underskriftsindsamling imod saltning efter 1/3

> [...]

Facebook:
Forbyd Salt på Danske Veje

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-04-09 06:49

> er du Uenig..?? så skriv til
> nejholddetfordigselv@fordetvarikkelavetforat.fåendebat

den mail virker ikke , men jeg er uenig, da jeg mener det er plat og
useriøst, for ikke at sige egoistisk.

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Armand

Dato : 04-04-09 09:26

Thomas Jensen skrev:

> den mail virker ikke , men jeg er uenig, da jeg mener det er plat og
> useriøst, for ikke at sige egoistisk.

Og ville et givent stort, og måske ligefrem overvældende, antal
underskrifter på ovennævnte adresse (ifald at den virkede) blive
forelagt myndighederne også :-/

--
Armand.

Fra : PMH

Dato : 03-04-09 07:11

"Jan A Jensen" <jan@4xjj.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har oprettet en underskriftsindsamling imod saltning efter 1/3
>
> er du enig..?? Så støt den her: http://onlineunderskrift.dk/web/SALTNING

haha..
Held og lykke med indsamlingen..

Forestil dig scenariet.
En betjent skal ud og fortælle nogle efterladte, at et eller
flere familiemedlemmer er blevet dræbt i en glatføreulykke,
fordi der ikke saltes efter 1. marts, fordi det er synd for
motorcyklisterne og deres motorcykler..!!

Helt ærlig, det er den mest latterlige underskriftindsamling
jeg endnu har set..
De salter jo ikke for sjovt..
Det er ikke unormalt at der er vinterlige forhold i både marts
og april..

Og hvad vil du gøre med underskrifterne..??

PMH

Fra : Susanne

Dato : 03-04-09 12:41

?????
Er det mon seriøst ment ??

Så syntes jeg også man skal ha´ lov til at smutte overfor rødt på MC, når
bare man selv vurdere om det kan lade sig gøre.

.... og vi skal også ha´ lov til at køre uden styrthjelm, da det er så fedt
med frisk luft i ansigtet.

.... og selvfølgelig skal vores MC´er ikke ha´ salt. Alle andre trafikanter,
må snart lære at det er os der skal tages hensyn til. Så må
trafiksikkerheden altså komme i anden række.

Go´ weekend til alle

/Sanne

Fra : Armand

Dato : 04-04-09 09:30

Jan A Jensen skrev:
> Jeg har oprettet en underskriftsindsamling imod saltning efter 1/3

> [...]
Jan?
Åh jo, det er dig med den fede velpudsede Ducati 1098 med rusten kæde
(fordi kædefedt sviner bagfælgen?) som jeg så på Karoline sidste sommer!?

--
Armand.

Fra : Jan A Jensen

Dato : 04-04-09 14:09

________________________________________________ Med venlig hilsen: Jan A
Jensen. Hjemm

> [...]
> Åh jo, det er dig med den fede velpudsede Ducati 1098 med rusten kæde
> (fordi kædefedt sviner bagfælgen?) som jeg så på Karoline sidste sommer!?

og nej det er det ikke.. Jeg har heldigvis aldrig ejet sådan en

Jan A Jensen

Fra : kontaktbenjamin@gmai~

Dato : 06-04-09 05:44

Det er nok virkelig en sag der batter i Trafikministeriet. Allerede 16
underskrifter på 4 dage, forsætter indsamlingen med samme hastighed,
vil alle motorcyklister have skrevet under om 83 år

Benjamin

Fra : IT Pro

Dato : 06-04-09 17:29

kontaktbenjamin@gmail.com skrev:

> Det er nok virkelig en sag der batter i Trafikministeriet. Allerede 16
> underskrifter på 4 dage, forsætter indsamlingen med samme hastighed,
> vil alle motorcyklister have skrevet under om 83 år

Adresseoplysninger med navn, email og telefonnummer på nogen man ved
har en bestemt interesse, kan sælges for rigtige penge. Hjemmesider
der lokker den slags oplysninger ud af folk, skal man bare ignorere
og lade dø i fred.

Det samme princip gælder den anonyme klovn der startede indsamlingen.