Salt på sjælland..
Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-09 11:03

så er der drysset lidt ud til weekenden :
http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-09 11:06

Torben Scheel wrote:
> så er der drysset lidt ud til weekenden :
> http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true

Og her kan man bl.a. se at de har oppet sig i hovedstaden og drysset
dobbelt så meget ud som sidste år :-/ :
http://www.vinterman.dk/vinterstat/Vintertrafik/Aktivitet-saeson.htm

--
vh
Torben

Fra : mb

Dato : 02-04-09 11:17

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote in news:49d48e09$0$90266
$14726298@news.sunsite.dk:

> Og her kan man bl.a. se at de har oppet sig i hovedstaden og drysset
> dobbelt så meget ud som sidste år :-/ :
> http://www.vinterman.dk/vinterstat/Vintertrafik/Aktivitet-saeson.htm

Argh.. Hvad tænker de på? Det er 9 grader. Kan de ikke nøjes med at salte
når det er nødvendigt. Skal de nå en kvote?

vh
mb

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-09 11:23

mb wrote:

> Argh.. Hvad tænker de på? Det er 9 grader. Kan de ikke nøjes med at salte
> når det er nødvendigt. Skal de nå en kvote?

Nåeh - der var rimfrost på mit sæde i morges, så det har ikke været 9
grader hele tiden. Jeg er heldigvis sluppet billigt - kører
Hillerød-FRB. Hvis i andre tager vestsiden af storebælt i weekenden, så
har jeg nordsjælland for mig selv

--
vh
Torben

Fra : henrik.winnie@os.dk

Dato : 02-04-09 09:02

Det betyder vel ikke så meget med salten når asfalten er knastør! Mon
ikke det meste
er blæst væk! Det hænger vel heller ikke "fast" i cyklen når ikke det
ikke er blandet med vand?
Eller tager jeg fejl der?

Vh
Henrik

Fra : BoA

Dato : 02-04-09 20:16

henrik.winnie@os.dk skrev:
> [...]
> ikke det meste
> er blæst væk! Det hænger vel heller ikke "fast" i cyklen når ikke det

Ja - det er helt rigtigt at du tager
fejl dér !!!

--
med bedste hilsner