Billig transport af bagage på motorcykel.
Fra : Andreas Andersen

Dato : 02-04-09 03:19

Er der et billigt alternativ til dyre Givi-tasker, hvis man en sjælden
gang har brug for at transportere, hvad der svarer til en sportstaske
fuld af tøj? Min motorcykel er en Suzuki GSF650SA fra 2008.

Jeg forestiller mig nogle stoftasker eller lignende, man bare kan
smide over bagsædet...

--
Andreas

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-09 10:58

Andreas Andersen wrote:
> [...]
> fuld af tøj? Min motorcykel er en Suzuki GSF650SA fra 2008.
>
> Jeg forestiller mig nogle stoftasker eller lignende, man bare kan

Well, jeg bruger sådan nogen :
http://www.spejdersport.dk/templates/1product_variants.asp?ProductGuid=300921&indgang=soeg

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-09 11:00

Torben Scheel wrote:

> Well, jeg bruger sådan nogen :
> http://www.spejdersport.dk/templates/1product_variants.asp?ProductGuid=300921&indgang=soeg

Kombineret med noget i denne stil i regnvejr :
http://www.spejdersport.dk/templates/1product_variants.asp?ProductGuid=482382&indgang=gruppe

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 02-04-09 11:16

Mange bruger stadig elastikstropper - det er noge f*beep*n har skapt. De
skal strækkes laaaangt for at spænde bare nogenlunde ...

Jeg har lidt af hvert af remme. Bla nogle som hærens grønne (Kan købes i de
fleste miltære overskudslagre) De er solide og kan tåle at blive brugt.

> Kombineret med noget i denne stil i regnvejr :
> http://www.spejdersport.dk/templates/1product_variants.asp?ProductGuid=482382&indgang=gruppe

Der fåes nogle der åbner på langs istedet - de er nemmere at pakke i. Eller
dvs at man kan pakke uden at tøjet bliver helt så kryllet. Ortlieb har bla
nogle fede nogen, men så er det ikke længere billigt men dog billigere end
fast tasker

Fra : Thore Jensen

Dato : 02-04-09 20:01

Andreas Andersen skrev:
> [...]
> fuld af tøj? Min motorcykel er en Suzuki GSF650SA fra 2008.
>
> Jeg forestiller mig nogle stoftasker eller lignende, man bare kan

Den allerbilligste model er omtalte sportstaske med et par sorte sække
over.. og et par elastikker..

Men der findes en mængde af "smid-over-tasker" i alle størrelser og
prisklasser...fra 4-500 kr til 3000 kr..

Thore

Fra : Andreas Andersen

Dato : 04-04-09 03:26

On 2 Apr., 11:19, Andreas Andersen <andreas2...@gmail.com> wrote:

Tak for forslagene. Jeg tror jeg vil forsøge mig med sådan nogle
remme, det er da i hvert fald billigt.

--
Andreas

Fra : HuddiBras

Dato : 05-04-09 12:21

Vi købte disse, da der på et tidspunkt var tilbud ved T. hansen.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=2558962224&n=-1514332898&pn=-1514332894

Konen har været tilfreds. De sad godt fast under sædet og hvilede lige på

Passagerfodhvilere, så ingen slinger og slasken. (kan ikke benyttes med
passager).

Så også på dyrere Givi mm- men ikke samme faste fornemmelse.

Mvh

Peter