Omdrejningstæller
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-09 21:18

Hej Gruppe

Omdrejningstælleren på min Honda Magna fra 1985 er gået helt amok ved ikke
om det er forårs fornemmelser eller.....

Når jeg køre ca 80 km/t står tælleren på ca 8000. Jeg har tjekket kablet og
kan ikke se der skulle være noget galt. Speedometeret viser ca 10 % for
lidt.

Har i et bud på hvad der kan være galt.

bemærk Cyklen er helt orginal.

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 01-04-09 21:31

kører du i første gear?

-Undskyld ku ik la vær

Henrik

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-04-09 21:54

"Nicolai" <fff> skrev i meddelelsen
> [...]
> og kan ikke se der skulle være noget galt. Speedometeret viser ca 10 % for

Prøv at se om den trækker olie op gennem kablet, det sætter sig på
magneterne i omdr.tælleren og får den til at vise for meget.
--
Brian Sørup
Ex 1991 Honda VFR 750F