vespa
Fra : Michael Brock

Dato : 30-03-09 18:46

Hej alle hvor køber man reservedele til Vespa Piaggio Skipper 150 gerne
i dk, jeg syntes jeg har søgt alle steder men kan ikke rigtigt finde
noget.

Mic

Fra : Cykellapper

Dato : 30-03-09 19:20

Prøv http://www.ricambi.dk/

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : KentBM

Dato : 01-04-09 03:25

Michael Brock skrev:
> Hej alle hvor køber man reservedele til Vespa Piaggio Skipper 150 gerne
> i dk, jeg syntes jeg har søgt alle steder men kan ikke rigtigt finde noget.

I mellem Vesterbrogade og Gammel Kongevej (København/Frederiksberg) en
sidegade eller to tættere på Rådhuspladsen ligger en Vespa forretning.
Så de sælger nok også reservedele.

--

Kent

Fra : Jan A Jensen

Dato : 01-04-09 08:07

________________________________________________ Med venlig hilsen: Jan A
Jensen. Hjemm
"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen

> I mellem Vesterbrogade og Gammel Kongevej (København/Frederiksberg) en
> sidegade eller to tættere på Rådhuspladsen ligger en Vespa forretning. Så
> [...]

Munk's eftf. i Aalborg. er også vespa forhandlere ( eller har været )
måske kan de hjælpe dig..
find dem her: http://cykelbiksen.dk/index.html

--
Jan A Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 01-04-09 17:40

"Michael Brock" <Mic.koege@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle hvor køber man reservedele til Vespa Piaggio Skipper 150 gerne i
> dk, jeg syntes jeg har søgt alle steder men kan ikke rigtigt finde noget.
>
> Mic

Mic.
Du skal gå ind på http://www.semithus.dk/VESPA og se hvor Københavns
specialforretning for VESPA ligger.
Og så skal du gå ind på http://www.frbmotor.dk/ og se hvad de kan tilbyde.
Mvh
Jørgen

Fra : Michael Brock

Dato : 02-04-09 07:22

Michael Brock forklarede:
> Hej alle hvor køber man reservedele til Vespa Piaggio Skipper 150 gerne i dk,
> jeg syntes jeg har søgt alle steder men kan ikke rigtigt finde noget.
>
> Mic

Tak for ideer dem prøver jeg

Mic