Kniv i sæde
Fra : GRISEN

Dato : 26-03-09 15:40

Når jeg finder ud af hvilken af min møgnaboer der har stukket en kniv
i sædet på min 6 måneder gamle mc, så blir der s*tme ballade....

Indtil da må jeg finde på noget andet at bruge energien på.
Kan man fixe et hul i sædet?
Det er 4-5 cm bredt... rigeligt til at blive våd på en regnvejrsdag
(og sikkert en uge efter).

Kan en sadelmager fixe det uden at få min Hornet til at ligne en
Intruder ???
Eller skal jeg bare bestille et nyt sæde?

mvh
Jan

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-03-09 22:56

GRISEN skrev:
> [...]
>
> Kan en sadelmager fixe det uden at få min Hornet til at ligne en
> Intruder ???
> Eller skal jeg bare bestille et nyt sæde?

ha! her selv været der - man sasguraskeme sur! (I mit tilfælde var det
hævn for at have aflåst køretøjet så det ikke kunne stjæles - så kunne
man da ødelægge sædt )

En saddelmager kan godt "fixe" sædet, og tillige kan du jo få det
"designet" efter din egen smag (se på det positive)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Marko

Dato : 26-03-09 23:48

On Thu, 26 Mar 2009 14:39:43 -0700 (PDT), GRISEN wrote:

> Når jeg finder ud af hvilken af min møgnaboer der har stukket en kniv
> i sædet på min 6 måneder gamle mc, så blir der s*tme ballade....

Håber du får fat på ham.

Du kan sagtens lave det hvis det er vinyl. Find et kasseret sæde fra mc,
cykel, bil mv og skær en lap ud som du lægger ind under åbningen i dit sår.
Nu skal du bare vulkanisere (svejse) sårkanterne med speciel vinyllim.

--
Marko postede dette den 2009-03-26 23:40:16 og glæder sig til sommer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-03-09 08:03

>Når jeg finder ud af hvilken af min møgnaboer der har >stukket en kniv
>i sædet på min 6 måneder gamle mc, så blir der s*tme >ballade....

kraftedme træls!

>Indtil da må jeg finde på noget andet at bruge energien på.
>Kan man fixe et hul i sædet?
>Det er 4-5 cm bredt... rigeligt til at blive våd på en >regnvejrsdag
>(og sikkert en uge efter).

køb et nyt betræk, det er rimelig nemt selv at sætte på, ellers kan en
sadelmager gøre det.
Ellers så tjeck ebay, koster ikke alverden der, fx her i england uden bud
endnu:
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CB600F-CB600-HORNET-SEAT-BIKE-BREAKING_W0QQitemZ280324562657QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item280324562657&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Ellers er der også en del på den tyske ebay.

God jagt på gerningsmanden!

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Michael Brock

Dato : 28-03-09 13:09

GRISEN skrev:
> [...]
>
> Kan en sadelmager fixe det uden at få min Hornet til at ligne en
> Intruder ???
> Eller skal jeg bare bestille et nyt sæde?

Sikke noget pis, godt det "kun" var dit sæde,
så tør man sq da ikke at holde der mer eller và

Mic

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-09 13:56

Kan en sadelmager fixe det uden at få min Hornet til at ligne en
Intruder ???
Eller skal jeg bare bestille et nyt sæde?

mvh
Jan

Prøv her http://mc-sadelmager.dk/

/Bo

Fra : Armand

Dato : 29-03-09 11:16

Bo S. skrev:
> Kan en sadelmager fixe det uden at få min Hornet til at ligne en
> Intruder ???
> Eller skal jeg bare bestille et nyt sæde?
>
> Prøv her http://mc-sadelmager.dk/

Her på gruppen har GT-sadler i Brovst jævnligt været nævnt for
pris/kvalitet/imødekommenhed !

--
Armand.

Fra : oz3bto

Dato : 30-03-09 01:22

"GRISEN" <egeriis@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

..------------------------

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du befinder dig men brande
autosaddelmageri laver top kvalitet og det er bestemt ikke det dyreste
sted at få noget lavet

Har selv fået betrukket 2 bil sæder med kunstlæder og måtte slippe 2000.-
incl alt .. OK det var lærlingen der lavede det men mester godkendte det

Fra : GRISEN

Dato : 30-03-09 05:00

On Mar 28, 1:08 pm, Michael Brock <Mic.ko...@gmail.com> wrote:

> Sikke noget pis, godt det "kun" var dit sæde,
> så tør man sq da ikke at holde der mer eller và

Ja, rigtigt irriterende.
Hvis han så havde nøjedes med at ridse tanken... jeg kan jo
alligevel ikke lide farven.
Er begyndt at parkere ude på vejen, hvor der kommer flere mennesker.

Hygge
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 30-03-09 05:30

On Mar 30, 1:22 am, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:

> Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du befinder dig

Jeg bor i Kbh, så jeg starter med at snakke med mc-sadelmager.dk i
Hillerød.

Overvejer også Top Saddlery Seat Cover
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320342309182

Tak for alle forslag.