Bagplade til nummerplade...
Fra : J W Nielsen

Dato : 26-03-09 18:24

Hej...
Kunne godt tænke min en bagplade med "egen tekst" til at sætte bag min
nummerplade (tekst nedenfor naturligvis).
Umiddelbart har jeg kunne google min til to firmaer - qvikstreamer, som er
midlertidigt lukket og stepshop.de som min avg-antivirus absolut ikke bryder
sig om.
Kender I nogen andre?

Mvh Jørgen

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 27-03-09 22:38

iOn Thu, 26 Mar 2009 18:24:14 +0100, "J W Nielsen"
<jorgen@fjern5nielsen.dk> wrote:

> [...]
>midlertidigt lukket og stepshop.de som min avg-antivirus absolut ikke bryder

hvad vil du gi?
Jeg kan få dem lavet for ca 250kr i rustfrit stål poleret til
spejlglans.

Eks i dk.binaer;

nummerpladeplade

Kim

BMW R100RS 1977
MZ ETZ 301 Saxon Fun - Velorex 562
MZ ES 150-1 1974
MZ TS 150 1981
MZ ETS 250 1972

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 27-03-09 22:49

> [...]

>midlertidigt lukket og stepshop.de som min avg-antivirus absolut ikke bryder

Og den leveres selvfølgelig også i "MC" firkantet model

Fra : J W Nielsen

Dato : 30-03-09 17:27

Tak for dit svar... Har fået løst opgaven nu...

Mvh Jørgen