JB Weld
Fra : Anders Majland

Dato : 25-03-09 21:57

Det er en "epoxy lim" der skulle binde ret godt på aluminum mm
http://en.wikipedia.org/wiki/J-B_Weld

Nogen der kender til en dansk forhandler (eller evt har noget liddende). Jeg
overvejer at lukke et hul i XT motoren med det uden at skal åbnes ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-09 09:12

Anders Majland wrote:
> [...]
> Jeg overvejer at lukke et hul i XT motoren med det uden at skal åbnes ...

Nøh - mon det er så forskelligt fra f.eks. biltema's 2-komponent? (det
er en stang med begge komponenter der skal nulreblandes før brug).

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1706&iItemId=96822

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 26-03-09 09:16

> Nøh - mon det er så forskelligt fra f.eks. biltema's 2-komponent? (det er
> en stang med begge komponenter der skal nulreblandes før brug).
>
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1706&iItemId=96822

Ligner et godt bud - har du prøvet det ?

/A - der har lidt langt til biltema

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-09 09:22

Anders Majland wrote:

> Ligner et godt bud - har du prøvet det ?

Ikke endnu. Kommer du forbi hillerød kan du få en halv stang. Min FJ
blok var repareret for nogle revner da jeg fik den, og det holdt ~3 år
pladret udenpå revnerne. Jeg ville gerne gentage succesen, og biltemas
produkt var et bud.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 26-03-09 09:37

> [...]
> udenpå revnerne. Jeg ville gerne gentage succesen, og biltemas produkt var

Var det biltemas det var lappet med ?

Men ja tak, du kunne vel ikke have det med til nørrebrogade dd ?
(Så lige i en anden tråd at du har planer om at kommer derind)

Jeg er at finde i nærheden af Cafe Castro (tenere klubben)

/A

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-09 10:12

Anders Majland wrote:

> Var det biltemas det var lappet med ?

Næppe - det var lavet af den tyske ejer

> Men ja tak, du kunne vel ikke have det med til nørrebrogade dd ?
> (Så lige i en anden tråd at du har planer om at kommer derind)

Pastaen er i Hillerød og jeg er på FRB indtil jeg skal til nr.bronx, sorry.

--
vh
Torben