billigt hotel hamburg
Fra : Ukendt

Dato : 25-03-09 21:57

Hej

Vil en tur til Louis, og tænker på at tage en overnatning dernede. Jeg har
dog købt en fin mc, og vil gerne sove et sted hvor jeg kan få den ind i en
gård el.l.

Er der nogen der har et bud?

Mvh
TP
R1150RT / K1200RS

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-03-09 22:16

tp skrev:
> [...]
>
> Vil en tur til Louis, og tænker på at tage en overnatning dernede. Jeg
> har dog købt en fin mc, og vil gerne sove et sted hvor jeg kan få den

Hotel Terminus
Steindamm 5
Hamburg - Süd

benyttede jeg sidst jeg var på overnatning - ligger ikke langt fra
hovedbanegården, og i gå-afstand (jo jo der er 1,95 km gå-tur) fra
süderstrasse

jeg var udmærket tilfreds med pris, standard og service - bestildt over
nettet (med rabat)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Jesper

Dato : 26-03-09 07:52

"tp" <nomail> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vil en tur til Louis, og tænker på at tage en overnatning dernede. Jeg
> har dog købt en fin mc, og vil gerne sove et sted hvor jeg kan få den ind

Hotel mercedes, et lidt rent men slidt hotel ved banegården, har parkering i
et hus tæt på.

Man kan gå til louis derfra, samt til gå gaden.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 26-03-09 03:47

On 25 Mar., 21:56, "tp" <nomail> wrote:
> [...]
> dog købt en fin mc, og vil gerne sove et sted hvor jeg kan få den ind i en

Hotel Hamburg. 15 min gang fra S¨derstrasse, og så kommer man endda
forbi Polo, Hein-Gericke og en lille udstyrsbutik på gåturen derned.
Der er lukket P-kælder på hotellet