Motorcyklist flygtede med 200 km/t.
Fra : MKS - 74

Dato : 23-03-09 10:41

http://jp.dk/indland/krimi/article1640646.ece

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/

Fra : Anders Majland

Dato : 23-03-09 11:23

> http://jp.dk/indland/krimi/article1640646.ece

Mon ikke det ville have været billigere at tage bøden for manglende lys og
kørekort med det samme ...

(Den gamle sang om at man kan køre nok så stærkt men stadig ikke køre fra en
radio ...)

Fra : Grunnet

Dato : 23-03-09 18:38

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> kørekort med det samme ...
>
> (Den gamle sang om at man kan køre nok så stærkt men stadig ikke køre fra

I mandens hjælm må befinde sig et større tomrum.
For det førstet er det da for dumt at køre rundt om natten uden lys på, og
for det andet er det da slet ikke smart når man i har mistet pappet
tidligere (men så har han selvfølgelig ikke noget at miste).

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Ralph Køster

Dato : 23-03-09 23:31

Ja folk bliver oprørte når de hører om 200 kmt...men som mC'ist så må jeg
sige at 200 kmt. egentlig ikke er så
specielt meget. Jo uden lys på, men ellers er det da ikke "sindsyg" fart.
Det er ulovligt, JA, men måske er det min erfaring som chauffør (taxa bla.)
der gør at jeg ikke føler
farten. Syntes også det er ok når der kommer en blæsende uden om mig på
motorvejen.
Faktisk ville jeg gerne have fri hastighed på hverdage mellem 00.00 og 06.00
og i weekenden mellem 02.00 og 07.00
men det er jo nok et temmelig urealistisk ønske eller håb

Ralph. (Honda BB XX 1100).

Fra : dots

Dato : 24-03-09 00:10

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> 06.00 og i weekenden mellem 02.00 og 07.00
> men det er jo nok et temmelig urealistisk ønske eller håb

_-- klip -snip --

Fart galninge
Nogen gange kan det ærgre mig at andet end den skide hestevogn blev
opfundet... !

dots

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-09 08:38

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i meddelelsen
> [...]
> specielt meget. Jo uden lys på, men ellers er det da ikke "sindsyg" fart.
> Det er ulovligt, JA, men måske er det min erfaring som chauffør (taxa

Tja, for en garvet Taxa-chauffør er 200 vel March-hastighed gennem
Københavns gader.....

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-03-09 09:32

Nu kører jeg ikke i København, men på motorvej kunne det måske være en march
hastighed.
Men en flot generelisering af alle taxachauffører.
Bare husk at i rigtig mange tilfælde, så er det kunden der beder chaufføren
om at køre lidt kvikt fordi de har travlt.
I andre tilfælde er det hjernedøde chauffører der ikke fatter noget.

Ralph.

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-09 09:55

> [...]
> chaufføren om at køre lidt kvikt fordi de har travlt.
> I andre tilfælde er det hjernedøde chauffører der ikke fatter noget.

Så du ik' min smiley ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-03-09 11:30

Nej...sorry.

Fra : KentBM

Dato : 24-03-09 17:31

Ralph Køster skrev:
> Bare husk at i rigtig mange tilfælde, så er det kunden der beder chaufføren
> om at køre lidt kvikt fordi de har travlt.
> I andre tilfælde er det hjernedøde chauffører der ikke fatter noget.
Beskriver de 2 sætninger ikke samme person? Hvis en chauffør virkelig
overtræder færdselsloven bare fordi en kunde har lidt travl og ikke er
kommet afsted i tide, så er chaufføren da hjernedød.

Og når bøden og et klip i kortet så kommer med posten, så betaler kunden
selvfølgelig med et smil. (Det sidste er ironi, hvis nogen skulle være i
tvivl).

--

Kent

Fra : Anders Majland

Dato : 24-03-09 08:41

> Ja folk bliver oprørte når de hører om 200 kmt...men som mC'ist så må jeg
> sige at 200 kmt.

Du er da den første der kommenteret på hastigheden ....

Jeg hæfter mig ved de dumme i at forsøge at køre fra politiet, Steen mest på
det dumme i at køre rundt uden lys og kørekort ...

> Faktisk ville jeg gerne have fri hastighed på hverdage mellem 00.00 og
> 06.00 og i weekenden mellem 02.00 og 07.00
> men det er jo nok et temmelig urealistisk ønske eller håb

Fri hastighed er nok for meget at håbe på ... Men man kunne godt tillade
større hastighed end 110 på en stor del af motorvejsnettet . Ihvertfald
noget af tiden ...

Ligededes er der landeveje der kunne bære mere end 80 kl skidt om natten ...

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-03-09 11:33

større hastighed end 110 på en stor del af motorvejsnettet . Ihvertfald
noget af tiden ...<<

Den motorvej jeg bruger mest er Helsingørmotorvejen og der er jo kun 110
kmt.
Må indrømme at når jeg kører til langeland (flere gange om året) så kører
jeg kun hvad jeg må hvor der er 130 kmt.
Men havde der været fri hastighed, så havde jeg måske kørt 150 kmt på min MC
Men IKKE i taxaen. Den havde fået en spand kul.
Jeg er klart en bedre chauffør i bil end på MC.

Hvis alle havde den selverkendelse, så var der sket en hel del mindre
færdelsulykker

Ralph.