Model-hjælp....
Fra : Brian Sørup

Dato : 22-03-09 18:49

Hejsa

Hvad er specs på en CBR 600 F PC23, og hvad skal jeg checke ?
--
Brian Sørup
1991 VFR 750F

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 22-03-09 14:33

Ja, det er ikke så nemt at støve specs op på de gode gamle F1'ere. Her
finder du specs på FK'eren fra 1989 (http://cbr600.dyndns.dk/
F1989.jpg) og FL'eren fra 1990 (http://cbr600.dyndns.dk/F1990.jpg).

Så vidt jeg ved så lider F1'erne af de samme problemer som F2 og F3 -
stort set ingenting! Bundsolidt konstruktion både model og stel m.v..
Check dog om knastkædestrammeren rasler, men gør den det så er det en
mindre udskrivning. Det gøres typisk ifm. et stort service hvor der
skal justeres ventiler alligvel og man derfor har toppen af. Selve
strammeren koster et par hundrede i reservedelskost.

Held og lykke med det.

Mvh
Jesper

/Honda CBR 600 FW '98