læder jakke i herre størelse
Fra : Thomas Trockmann Pet~

Dato : 22-03-09 15:40

Hvor finder man en læderjakke (touring/sport) i herre størelse? (62/XXXL)
jeg har ikke kunnet finde noget ved de forhandlere jeg kommer ved, det undre
mig for der findes sq da andre i min størelse !!
Efter at have været rundt er det min opfattelse at læder er ved at blive
"udfaset" til stor ærgelse, da jeg er grundigt træt af tekstil beklædning

--
Hilsen
Thomas Petersen

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 22-03-09 19:23

http://cgi.ebay.de/RUKKA-Motorradjacke-MARCO-GTX-mit-GoreTex-Gr-50_W0QQitemZ370155543730QQcmdZViewItemQQptZHerrenbekleidung?hash=item370155543730&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

nederst på denne side
--
Med Venlig Hilsen
Henrik Kolle Rasmussen

Fra : Thomas Trockmann Pet~

Dato : 23-03-09 06:52

"Henrik Kolle Rasmussen" <kollevvs@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> http://cgi.ebay.de/RUKKA-Motorradjacke-MARCO-GTX-mit-GoreTex-Gr-50_W0QQitemZ370155543730QQcmdZViewItemQQptZHerrenbekleidung?hash=item370155543730&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

> [...]
Det er en Gore Tex jakke der henvides til og det jeg søger er IKKE GTX
/tekstil

Fra : Lyrik

Dato : 24-03-09 18:22

"Thomas Trockmann Petersen" <vibevej2@hus.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor finder man en læderjakke (touring/sport) i herre størelse? (62/XXXL)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
http://www.schuberth.dk/index.php?id=263
http://storerobert.dk/?argMenuUd=a:2:{i:1;i:1;i:406;i:1;}&traeid=406
http://www.x1.dk/product.asp?product=1132
http://sa06005333.eseller.dk/products/productinfo.aspx?ProductID=2349
http://www.gawa-guzzi.de/collezione.html

Lidt at se på. Kritik frabedes.

MvH
Jens

Fra : Thomas Trockmann Pet~

Dato : 25-03-09 06:37

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas Trockmann Petersen" <vibevej2@hus.dk> skrev i meddelelsen
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> [...]
Nemlig ja!
> Lidt at se på. Kritik frabedes.
Jeg er meget ked af, hvis mit svar til Henrik blev opfattet som kritik .
han har hermed min uforbeholdene undskyldning .
Thomas

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 29-03-09 16:27

> [...]
> "udfaset" til stor ærgelse, da jeg er grundigt træt af tekstil beklædning

www.handelsboden.com i malmø har lidt

http://www.bfa-hamburg.de/ har alle størrelser !

mvh
Bendt

Fra : Michael D

Dato : 15-04-09 22:14

> [...]
> "udfaset" til stor ærgelse, da jeg er grundigt træt af tekstil beklædning

Jeg fandt min hos Louis.de i str 62.
Men faktisk havde K.B. Motor i Skive også størrelsen hjemme.
I øvrigt gjorde et opkald til en importør af den slags (Held i Danmark), at
jeg fik sendt en vareprøve i herrestørrelse til nærmeste af deres
forhandlere.
Jeg kunne bare ikke rigtigt med faconen på jakken ;-(

--
Michael D