Givi S850 GPS holder.
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 10:09

Hvor kan man købe Givi S850? Jeg har fundet den i USA og UK, men ikke i DK.

Hverken hos Givi eller den officielle danske importør JML kan jeg finde
oplysninger om den, og det sammeholdt med at jer ikke kan finde noget info
på dansk bringer mig selvfølgelig på den tanke, at den måske slet ikke er
værd at investere i.
Er der nogen der kender den?
--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-03-09 10:21

Ole Axelsen skrev:
> [...]
> oplysninger om den, og det sammeholdt med at jer ikke kan finde noget
> info på dansk bringer mig selvfølgelig på den tanke, at den måske slet

Den fås hos jml til 399,-
De reklamerer for den i seneste TouringNYT

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 10:28

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> Den fås hos jml til 399,-
> De reklamerer for den i seneste TouringNYT

Jo, det er også der jeg er blevet opmærksom på den, men JML er ikke
detailforhandler, og desuden er deres hjemmeside så ualmindligt dårlig, så
det er komplet umuligt at finde oplysninger om noget som helst.
Det jeg søger er info om dansk forhandler der rent faktisk har den på
hylden.

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-03-09 10:41

Ole Axelsen skrev:
> [...]
> så det er komplet umuligt at finde oplysninger om noget som helst.
> Det jeg søger er info om dansk forhandler der rent faktisk har den på

Ring/skriv til din lokale Givi pusher, og få den hjem, hvis de ikke har
den, det skulle højst tage 1-2 dage

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Jan

Dato : 22-03-09 11:01

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Ring/skriv til din lokale Givi pusher, og få den hjem, hvis de ikke har
> den, det skulle højst tage 1-2 dage

Den er ikke på lager i Dk endnu.
JML får den næste sending hjem i starten af april, men alle er vistnok solgt
på forhånd.
Sendingen er en generel Givi "pakke" og importøren kunne ikke love at
de(S850) var med.

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 12:42

"Jan" <jansduerikke@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

> solgt på forhånd.
> Sendingen er en generel Givi "pakke" og importøren kunne ikke love at

Så er det jo ikke så underligt jeg ikke kan finde noget om den. Vi må bare
vente med tålmodighed så.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : dammand@honda-allroa~

Dato : 07-04-09 04:03

> Så er det jo ikke så underligt jeg ikke kan finde noget om den. Vi må bare
> vente med tålmodighed så.
>
> --
> Ole Axelsen. (5771)
> Der er fejl i min mailadresse.- Hide quoted text -

Har talt med dem i dag, og de kommer tidligst midt i maj