Så' der salt..
Fra : Torben Scheel

Dato : 20-03-09 08:23

over en del af landet. Hele min rute fra Hillerød til Fredericia har
fået et pulver - grr!

http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true

--
vh
Torben

Fra : Thomas Trockmann Pet~

Dato : 20-03-09 20:18

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> over en del af landet. Hele min rute fra Hillerød til Fredericia har fået
> et pulver - grr!
>
> http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=applet&amt=&saltning=true

Så skal forh...... da osse...
der er nok nogle lager de skal af med

Fra : Grunnet

Dato : 20-03-09 23:37

"Thomas Trockmann Petersen" <vibevej2@hus.dk> skrev i meddelelsen

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Så skal forh...... da osse...
> der er nok nogle lager de skal af med

Nu havde der været rimelig frost natten til fredag her i Fredericia, jeg
måtte da skrabe is af alle ruder på fruens bil, hvilket kun har været
nødvendigt få gange denne vinter, da den holder rimeligt beskyttet.

--
Steen (der er nødt til at flytte fruens bil ud på gaden for at få sin egen
ud af garagen)

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : PMH

Dato : 20-03-09 23:58

"Grunnet" <neets@slet-disse-ord-besked.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> måtte da skrabe is af alle ruder på fruens bil, hvilket kun har været
> nødvendigt få gange denne vinter, da den holder rimeligt beskyttet.

Frosten i sig selv er ikke så alarmerende, det er jo knas tørt.
De snakker om at det er den tørreste luft i mands minde der
blæser ned over landet, så forstår man ikke hvorfor de salter
nogle steder, og andre steder gør man ikke..

Her i Midtjylland frøs det 4 grader sidste nat, men der blev
ikke saltet.. Heldigvis..

PMH

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-03-09 08:19

PMH wrote:

> [...]
> nogle steder, og andre steder gør man ikke..
>
> Her i Midtjylland frøs det 4 grader sidste nat, men der blev

Njah - torsdag morgen i Hillerød havde jeg en udramatisk
forhjulsudskridning - om det var diesel eller frost kunne jeg ikke se
efterfølgende. En nat med rimfrost kunne sagtens give samme resultat.
Det er vejrguderne (og dieselsvinene) vi skal forbande, ikke
saltbøsserne

--
vh
Torben