lille bule, kan den rettes ??
Fra : PD

Dato : 03-04-09 15:31

Hej.

Engang så jeg en tidligere kollega få rettet en bule ud, "udefra" af et
firma der kørte rundt og rettede små buler ud på biler.. (hvis man altså
selv har bedt om det og bestilt dem til at komme)

Vi har fået en lille bule i den ene fordør i vores nye bil, og vi vil gerne
have det rettet, men hvad er det for et firma der kan sådan noget "udefra"
??

Det var lidt ligesom stenslags-firmaerne, der kommer og udbedre en
frontrude-skade på stedet....

Hvis det er vigtigt så er det i vestsjælland at vi bor...

--
PD

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 03-04-09 15:40

On Fri, 3 Apr 2009 16:31:21 +0200, "PD" <pd@unpm.dk> wrote:

>Vi har fået en lille bule i den ene fordør i vores nye bil, og vi vil gerne
>have det rettet, men hvad er det for et firma der kan sådan noget "udefra"
>??

http://www.dentbusters.dk/

http://www.chipsaway.dk/

Jeg har ikke personligt prøvet nogen af dem.

/Jesper

Fra : Martin Bak

Dato : 03-04-09 15:43

"PD" <pd@unpm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har fået en lille bule i den ene fordør i vores nye bil, og vi vil
> gerne have det rettet, men hvad er det for et firma der kan sådan noget

Hvis det er en blød bule kan du måske selv meget let:

http://www.youtube.com/watch?v=ItSWESEVOUA

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Mona og Kim

Dato : 03-04-09 18:45

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> "PD" <pd@unpm.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en blød bule kan du måske selv meget let:

> [...]

Hvor får man fat i en dåse kulsyre henne?

Kim Jensen

Fra : Martin Bak

Dato : 03-04-09 20:25

"Mona og Kim" <no@mail.dot> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor får man fat i en dåse kulsyre henne?

Det er sådan set ikke kulsyre, men co2 der bruges. De 2 ting er ikke ganske
det samme, men det er en anden snak.
Søg co2 på spray, så får du masser af links. Det bruges i forbindelse med
svejsning. En dåse koster så vidt jeg kan se mellem 30 og 40 kroner.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henning

Dato : 04-04-09 13:07

On Fri, 3 Apr 2009 16:43:09 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>"PD" <pd@unpm.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis det er en blød bule kan du måske selv meget let:
>
>http://www.youtube.com/watch?v=ItSWESEVOUA

Puha, jeg turde ikke udsætte min lak for dette stunt!

Fra : PD

Dato : 03-04-09 16:58

Super...

Tak til jer alle 3...

--
PD

Fra : Klaus Andersen

Dato : 04-04-09 01:14

> [...]
> frontrude-skade på stedet....
>
> Hvis det er vigtigt så er det i vestsjælland at vi bor...

For ca. 14 dage siden havde REMA1000 et lille "gør det selv" sæt med
sugekopper, pumpe og skue til at "trække" buler ud med, kostede vist ikke
særligt meget.

Mvh

KA