Blæser monteret i loft?
Fra : Morten P

Dato : 02-04-09 20:05

Jeg fik at vide af Toyota idag at profesionelle vagtbiler har blæsere
monteret i taget der trækker luften ud af bilen når de har hunde deri.

Men hvor pokker kan man få den slags monteret?

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-09 20:16

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev :

>Men hvor pokker kan man få den slags monteret?

i taget vel sagtens ;)

Spøg til side - enhver karosserifabrik kender vel det trick
--
Jan_stevns

Fra : Morten P

Dato : 02-04-09 21:32

> Spøg til side - enhver karosserifabrik kender vel det trick

Karosserifabrik
Det lyder lidt vildt

Jeg kan ikke lige forestille mig hvor de kan den slags (det skal jo evt.
også gerne være vandtæt ), når et værksted ikke kan og det vl ikke lige
er en smed...

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-09 21:52

> [...]

>Jeg kan ikke lige forestille mig hvor de kan den slags (det skal jo evt.
>også gerne være vandtæt ), når et værksted ikke kan og det vl ikke lige

Din forestillingsevne trænger måske lidt justering ;)

http://www.eureka.dk/147-karrosseri.htm

--
Jan_stevns

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-04-09 22:42

Morten P skrev:
> [...]
> Jeg kan ikke lige forestille mig hvor de kan den slags (det skal jo evt.
> også gerne være vandtæt ), når et værksted ikke kan og det vl ikke lige

Du skulle kunne få sådan en dims der trækkes rundt af fartvinden. Og den
burde enhver pladesmed kunne montere.

Skal du have en med motor så den også virker når du holder stille bliver
det nok lidt mere tricky.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 02-04-09 20:17

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> Jeg fik at vide af Toyota idag at profesionelle vagtbiler har blæsere
> monteret i taget der trækker luften ud af bilen når de har hunde deri.

Det er også synd for hundene at der er luft i bilen.

--
Martin
www.martinbak.dk/