Afbalancering af hjul i Aalborg området - ~
Fra : E Henrichsen

Dato : 02-04-09 18:04

Hej NG,

Nogle der har erfaringer som de vil dele?

mvh.
Erik

--
OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress

Fra : Søren

Dato : 06-04-09 07:03

E Henrichsen skrev:
> Hej NG,
>
> Nogle der har erfaringer som de vil dele?

Come on .. det svarer til at spørge om erfaringer med at handle mælk og
smør.

Kør ind til nærmeste dækmand - og så er den ikke længere.

Fra : John Sahl

Dato : 06-04-09 07:49

Søren wrote:
> Come on .. det svarer til at spørge om erfaringer med at handle mælk
> og smør.
>
> Kør ind til nærmeste dækmand - og så er den ikke længere.

Det passer i al fald ikke, der kan være stor forskel på hvordan arbejdet
udføres. Jeg overlader i al fald ikke bare mine hjul til hvem som helst.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-04-09 17:56

John Sahl skrev:

> Det passer i al fald ikke, der kan være stor forskel på hvordan arbejdet
> udføres. Jeg overlader i al fald ikke bare mine hjul til hvem som helst.

Nej for devlen oxo da...

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : E Henrichsen

Dato : 07-04-09 15:26

Det var sådan set det jeg gjorde - og det gik ikke så godt. Derfor søger jeg
erfaringer

mvh.
Erik

--
OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress