Reparation af stenslag
Fra : Snedker

Dato : 02-04-09 09:29

Jeg har fået et stenslag - blot et lille et. En mand fra Dansk Bilglas
kommer for at udbedre skaden (via forsikringsselskabet). Han beklager
meget at det ikke kan laves, og beklager samtidig at revnen bredte sig
ved forsøg på at reparere skaden.

Er det ok at skaden ikke kan afhjælpes, og oven i købet bliver værre -
fordi, så'n noget sker bare (kender ikke en dyt (!) til reparation af
stenslag).

Mvh /Snedker

Fra : Leonard

Dato : 02-04-09 16:36

Snedker wrote:

> Er det ok at skaden ikke kan afhjælpes, og oven i købet bliver værre -
> fordi, så'n noget sker bare (kender ikke en dyt (!) til reparation af
> stenslag).

De par gange jeg har fået limet et stenslag, har reperatøren altid
sagt, at der er en risiko for at det bliver værre og at jeg så skal
have ny rude i.
Jeg har dog altid været heldig, at det er gået godt. Så er der jo de
gange hvor det er opdaget forsent og det koster bare en ny rude.

--
Leonard

Fra : JBH

Dato : 02-04-09 16:37

"Snedker" <Morten.Snedker@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Den havde bredt sig alligevel pga. temperatursving og spændinger i ruden.,
glassnedkeren har blot fremskyndet processen :-/

Jeg formoder du har glasskadedækning, ? Så må forsikringen æde den
(-selvrisiko)

mvh
JBH

Fra : Gunnar007

Dato : 02-04-09 16:45

<
[...]

Sjovr nok skete lige præcis det samme idag for mig, og en ny rude anløber kr
5240.
Hvorfor glasforikrede jeg ikke mazda 6'en for 2 mdr siden.. F**K

Hilsen G