Brugtvognsforhandlere i Sverige?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-03-09 20:22

Hej!

Nogen der ved hvor brugtvognsforhandlerne holder til lige på den anden
side af sundet? Køreafstand (med færge;)) fra Helsingør, så Helsingborg
og ned til Malmö + en 100km ind i landet eller deromkring.

De skal have brugte BMW'ere holdende (528i fra lige før årtusindeskiftet).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 31-03-09 21:34

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ned til Malmö + en 100km ind i landet eller deromkring.
> De skal have brugte BMW'ere holdende (528i fra lige før årtusindeskiftet).

Find bilen på bytbil.com eller blocket.se - that's the way to do it...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-03-09 22:10

Hej!

Mogens wrote:
> Find bilen på bytbil.com eller blocket.se - that's the way to do it...

Jeg sidder pt. og "blocker", men kendte ikke bytbil. Undersøges ligeledes.

Det er svært at finde en bimmer uden alt i udstyr ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 01-04-09 05:33