Når vi så har gang i gættelegene
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 16:54

G'eftermiddag i hytterne

Nu gættelegen er i gang : Var til syn i dag, med den sidst ankomne
kasse, den der Previa ....

Klarede den synet ?

Hvis delvis - hvad fik den en anmærkning for ?

Hvis Nej - hvad dumpede den på ?

Jeg så deres hitliste fortalte 11% dumper på forureningen, og 10%
dumper på bremserør

--
Jan_stevns

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-03-09 16:58

On Mon, 30 Mar 2009 17:54:05 +0200, jan_stevns wrote:

>G'eftermiddag i hytterne
>
>Nu gættelegen er i gang : Var til syn i dag, med den sidst ankomne
>kasse, den der Previa ....
>
>Klarede den synet ?

nej!

>Hvis delvis - hvad fik den en anmærkning for ?
>
>Hvis Nej - hvad dumpede den på ?

Den bremsede skævt på bagakslen

>Jeg så deres hitliste fortalte 11% dumper på forureningen, og 10%
>dumper på bremserør

Vildt gæt - den gik sikkert igennem med vajende faner

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-03-09 17:07

"jan_stevns" skrev i meddelelsen
> [...]
> kasse, den der Previa ....
>
> Klarede den synet ?
>
> Hvis delvis - hvad fik den en anmærkning for ?

Oliespild og en defekt manchet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-03-09 17:19

> Hvis Nej - hvad dumpede den på ?

Den lugtede af Sushi og Sake og der var monteret træklodser så de små
japsere også kan pedalerne

Den gik da lige igennem

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-03-09 17:20

der var monteret træklodser så de små japsere også kan NÅ pedalerne

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 17:49

Den gik igemmen ,med små anmærkninger ;)

1 Den svedte lidt fra klumpen

2 Benzin rør tæret , hmmmm kan man se det nedenfra på Previaen

3 Indmaden i udstødning sad løs

Previa kører gemmen 17 år i begge modeller , og savner den meget

PE

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 17:59

"PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> skrev :

>Den gik igemmen ,med små anmærkninger ;)

1. Anmærkning
kun en defekt positionslygte i højre side foran.

Da jeg ikke har noget at trække, ryger trækket af den - derfor er
punktet med el-forbindelsen ligemeget - det er allerede fjernet nu.

>1 Den svedte lidt fra klumpen

ikke det der ligner

>2 Benzin rør tæret , hmmmm kan man se det nedenfra på Previaen

nej, næsten ikke, og slet ikke når motorskjoldet stadig er på sin
plads - hvor besynderligt det end måtte lyde.

Den er sindssyg flot dernede

Jeg har på synshallen i Herfølge - de plejer at være ganske
omhyggelige med deres arbejde, han brugte da også pæn tid på den

og bilen holder stadig 10.6 på literen !

har været i Vejle 4 gange nu .... så noget fuel, er der væltet gennem

Så det kan med andre ord, stadig lade sig gøre at finde en nysynet
bil, til 8 kilokroner ;)

Det er hvad den har kostet (ok synsgebyr ikke medregnet)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 18:13

Jeg troede bare ikke du havde fået det samlet ordenligt ;)

Kunne ikke dy mig ;)

Hvad med udstødningen , du må have skiftet den i alt hemmelighed ;)

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 18:28

"PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> skrev :

>Jeg troede bare ikke du havde fået det samlet ordenligt ;)

>Kunne ikke dy mig ;)

fair nok ;)

>Hvad med udstødningen , du må have skiftet den i alt hemmelighed ;)

overhovedet ikke det, der ligner - jeg har ikke lavet en disse ved
bilen, bortset fra at aætte solfilm bagi - intet, nada......

kun købt lortet, og kørt hjem med den - jeg køber jo kun biler, der
kan bruges ;)
--
Jan_stevns

Fra : Leonard

Dato : 31-03-09 13:22

jan_stevns wrote:

> 1. Anmærkning
> kun en defekt positionslygte i højre side foran.

Det er da også sløvt at køre til syn med sådan en fejl - alle ved, at
lygter skal være defekte parvis, så med kun en defekt, så skal den jo
dumpe

--
Leonard