Store biler er yt i USA
Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 30-03-09 07:49

I 2011 skal følgende km/l opfyldes i USA

BMW 12,84
Chrysler 12,16
Daimler 12,29
Ferrari 13,05
Ford 12,8
General Motors 12,75
Honda 13,01
Hyundai 12,88
Maserati 11,69
Mitsubishi 13,14
Nissan 12,97
Porsche 13,26
Subaru 13,14
Suzuki 13,18
Tata 11,69
Toyota 13,01
Volkswagen 13,14

Av. Av. Der er vist ikke mange V8 der i mellem.

Hele artikler er her:

http://ing.dk/artikel/97517-obama-om-to-aar-skal-biler-koere-mindst-1161-kml?nyhedsbrev

Benny

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-03-09 15:22

<hojvaelde@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ferrari 13,05
> Ford 12,8
> General Motors 12,75
> Honda 13,01
> Hyundai 12,88
> Maserati 11,69
> Mitsubishi 13,14
> Nissan 12,97
> Porsche 13,26
> Subaru 13,14
> Suzuki 13,18
> Tata 11,69
> Toyota 13,01
> Volkswagen 13,14
>
> Av. Av. Der er vist ikke mange V8 der i mellem.

Hvorfor er det lige, at Porsche er dem der skal gå længst på literen?
Ferrari ligger også næsten i "toppen".

Hvordan er man kommet frem til de tal?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Marko

Dato : 02-04-09 23:13

On Mon, 30 Mar 2009 16:22:17 +0200, Per Beer Hansen wrote:

> Hvorfor er det lige, at Porsche er dem der skal gå længst på literen?
> Ferrari ligger også næsten i "toppen".
>
> Hvordan er man kommet frem til de tal?

Det kan kun være hjernedøde politikere som aldrig selv har kørt i disse.
Min ferrari 308 kører 5 km/ltr men det er fuldkommen ligemeget. Havde en
Corvette 71' som gik 3 km/l med kompressor

--
Marko postede dette den 2009-04-03 00:08:31 og glæder sig til sommer

Fra : Mogens

Dato : 03-04-09 04:59

"Marko" <marko@teranews.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]

Artiklen røg sikkert 2 dage for tidligt i pressen

> Det kan kun være hjernedøde politikere som aldrig selv har kørt i disse.

Hur?

> Min ferrari 308 kører 5 km/ltr men det er fuldkommen ligemeget. Havde en
> Corvette 71' som gik 3 km/l med kompressor

Jow jow - ift. din egen situation. Men ift. verdenssamfundet er få km/l jo
ødelæggende. Folk der køber den slags biler (jeg selv inkl. (Porsche)), er
generelt hamrende ligeglade med forbruget - det er jo økonomisk set "det
mindste" ift. at eje sån en bil.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-09 15:27

hojvaelde@gmail.com skriver:

> Hele artikler er her:
> http://ing.dk/artikel/97517-obama-om-to-aar-skal-biler-koere-mindst-1161-kml?nyhedsbrev

Jeg var ikke klar over at BMW lavede lettere lastbiler?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-03-09 15:54

On Mon, 30 Mar 2009 16:26:35 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>hojvaelde@gmail.com skriver:

>Jeg var ikke klar over at BMW lavede lettere lastbiler?
Mon det ikke dækker over en "oversættelsfejl" ? Light truck dækker nok
ikke over det vi her forstår som lastbil.

/Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-09 16:33

Hans Kjaergaard skriver:

> Mon det ikke dækker over en "oversættelsfejl" ? Light truck dækker nok
> ikke over det vi her forstår som lastbil.

Nej, men så må de "sjumalister" da snart til at tage sig sammen.....

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-03-09 17:09

On Mon, 30 Mar 2009 17:33:11 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Hans Kjaergaard skriver:

>Nej, men så må de "sjumalister" da snart til at tage sig sammen.....
Og gøre deres arbejde grundigt ?
Så får de jo ikke tid til fest og farver, plus de hurtigt bliver
arbejdsløse, atiklerne bliver meget tørre og kedelige, det fremmer
ikke salget.

/Hans

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-03-09 08:53

On 30 Mar., 16:26, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> hojvae...@gmail.com skriver:

> Jeg var ikke klar over at BMW lavede lettere lastbiler?
>
> Klaus
> --
>  Modelbane Europas hjemmeside:http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
>    Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
>                  http://home6.inet.tele.dk/moppe

X5 på gule plader måske?

Med venlig hilsen Kim