Billig motorolie
Fra : Steen

Dato : 30-03-09 12:46

Da jeg engang boede ved siden af Aldi, købte jeg ind imellem motorolie
der. Sælger Aldi stadig billig motorolie, eller er der andre forslag?

Fra : Aage Andersen

Dato : 30-03-09 13:25

"Steen"
> Da jeg engang boede ved siden af Aldi, købte jeg ind imellem motorolie
> der. Sælger Aldi stadig billig motorolie, eller er der andre forslag?

Aldi i Hørsholm har motorolie og det er den, jeg normalt efterfylder med.

Aage

Fra : Steen

Dato : 30-03-09 16:35

Aage Andersen <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote:

> "Steen"
>
> Aldi i Hørsholm har motorolie og det er den, jeg normalt efterfylder med.
>
> Aage

Købte 1L til 24,95

Fra : Klaus G.

Dato : 30-03-09 14:34

> Da jeg engang boede ved siden af Aldi, købte jeg ind imellem motorolie
> der. Sælger Aldi stadig billig motorolie, eller er der andre forslag?
Bilka har meget tit tilbud på deres Shell Helix olier. De findes i
forskellige typer, hvor Helix er den dyreste og bedste.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 30-03-09 14:35

> Bilka har meget tit tilbud på deres Shell Helix olier. De findes i
> forskellige typer, hvor Helix er den dyreste og bedste.
Nøj hvor jeg vrøvler... Der skulle Stå "Ultra" her til sidst.

Altså at Shell Helix Ultra er den dyreste og bedste i serien. Om det så er
Super eller Plus der ligger nr.2, det ved jeg ikke med sikkerhed. Men jeg
tror det er Plus :)

Fra : claus b.p.

Dato : 30-03-09 18:25

Steen wrote:
> Da jeg engang boede ved siden af Aldi, købte jeg ind imellem motorolie
> der. Sælger Aldi stadig billig motorolie, eller er der andre forslag?
Hvis du kommer i nærheden af en Biltema, så har de olie med gode specs for
billige penge. (Og i store eller små dunke)

/Claus