Ny vogn i garagen..
Fra : Brian Sørup

Dato : 28-03-09 22:16

.... men også kun med tungen lige i munden !

Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred og
knap 1,5 meter høj.
I kan se et billede af den her : http://www.rc36.dk/Olds.html
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-09 22:25

Brian Sørup <camaropower454@hotmail.com> skrev :

>Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred og
>knap 1,5 meter høj.

Søreme noget af en børnecontainer :)

Blev völlen for lille alligevel ?
--
Jan_stevns

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-03-09 22:28

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Søreme noget af en børnecontainer :)
>
> Blev völlen for lille alligevel ?

Nøh, den står her skam endnu, det var Honda'en der måtte lade livet....
Det var lidt bøvlet at stable kone+3unger op på bagsædet af to-hjuleren.
Når først man har prøvet et stykke Detroit-Jern er det ikke så let at slippe
tanken helt igen.

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-03-09 23:12

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Når først man har prøvet et stykke Detroit-Jern er det ikke så let at
> slippe tanken helt igen.

Har lige checket stelnummeret, den *er_faktisk* samlet i Detroit..

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : René

Dato : 29-03-09 09:56

> [...]
> Det var lidt bøvlet at stable kone+3unger op på bagsædet af to-hjuleren.
> Når først man har prøvet et stykke Detroit-Jern er det ikke så let at

Tillykke med bilen !

Her er nogle billeder af den type bil
http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=71284

René
Buick Electra 225 Cab 1970

Fra : ShutEye

Dato : 29-03-09 14:46

> Tillykke med bilen !

Yep! Ikke helt det politisk korrekte valg :P

> Her er nogle billeder af den type bil
> http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=71284

Regner jeg rigtigt når jeg får 455ci til at være ca 7,4L?
Holdaop!

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-03-09 15:05

> Regner jeg rigtigt når jeg får 455ci til at være ca 7,4L?

Google får faktisk:

466 (cubic inches) = 7.63637182 l

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : ShutEye

Dato : 29-03-09 15:10

> Google får faktisk:
>
> 466 (cubic inches) = 7.63637182 l

Uhrg. Pænt stor kværn :)
Jeg rundede også lidt ned ved at bruge 2,54cm = 1"

Fra : ShutEye

Dato : 29-03-09 15:15

> Uhrg. Pænt stor kværn :)
> Jeg rundede også lidt ned ved at bruge 2,54cm = 1"

Hov! Du skriver 466ci. Tyrkfejl?
Mit regnestykke hed 2,54 x 2,54 x 2,54 x 455 / 1000 ...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-03-09 15:17

> Hov! Du skriver 466ci. Tyrkfejl?
> Mit regnestykke hed 2,54 x 2,54 x 2,54 x 455 / 1000 ...

Ups - my bad...

Google siger 455 (cubic inches) = 7.45611412 l

Så du har fuldstændig ret.

mvh

Amdreas M. Hansen

Fra : ShutEye

Dato : 29-03-09 15:24

> Ups - my bad...
>
> Google siger 455 (cubic inches) = 7.45611412 l
>
> Så du har fuldstændig ret.

Yay google giver mig ret :)
Får det helt dårligt over at måtte nøjes med 1396ccm i Civic'en :\
På den anden side løber den op mod 17km/l på en god dag ...

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-03-09 13:05

On Sun, 29 Mar 2009 16:24:26 +0200, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

>Yay google giver mig ret :)
>Får det helt dårligt over at måtte nøjes med 1396ccm i Civic'en :\
>På den anden side løber den op mod 17km/l på en god dag ...

Den store løber vel omkring de 17 l/km..

Fly

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 10:32

On Sat, 28 Mar 2009 22:28:28 +0100, Brian Sørup wrote:

> Nøh, den står her skam endnu, det var Honda'en der måtte lade livet....

Hva' fa'en din forrædder hva' ska' det til for ?

Bare vent, det bliver den bedste (mc)sommer i mands minde.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : Leonard

Dato : 28-03-09 22:30

Brian Sørup wrote:

> ... men også kun med tungen lige i munden !

Ja, sådan kan man også blive gode venner med forpagteren af den lokale
benzintank

--
Leonard

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-03-09 22:49

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, sådan kan man også blive gode venner med forpagteren af den lokale
> benzintank

Det er vi skam i forvejen, Olds'en bruger 1,25 Liter for at køre den tur
Volvo'en bruger 1 Liter til.
Volvo'en kører 9Km/l, du må selv regne resten ud...

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Leonard

Dato : 29-03-09 11:19

Brian Sørup wrote:

> Det er vi skam i forvejen, Olds'en bruger 1,25 Liter for at køre den
> tur Volvo'en bruger 1 Liter til. Volvo'en kører 9Km/l, du må selv
> regne resten ud...

Ja, det er jo ikke så slemt.
Men jeg glemmer aldrig, den dag jeg kom ind på tanken i min nye Lupo 3L
første gang. Da jeg skulle betale mindre end 200 kr for en tankfuld,
spurgte forpagteren bekymret: "Du har da stadig din Caravelle?" g jeg
kunne så berolige ham med, at ja, jeg havde stadig det forslugne ådsel,
der for det meste kun kørte 6 km/l.
Så vi forblev gode venner

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 00:27

Brian Sørup wrote:
> ... men også kun med tungen lige i munden !
>
> Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter
> bred og knap 1,5 meter høj.
> I kan se et billede af den her : http://www.rc36.dk/Olds.html

Fårk den er fed. En RIGTIG amerikaner. Tillykke. Hvor har du fundet sådan en
henne?

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-09 08:07

"St.M." <-> skrev i meddelelsen

> Fårk den er fed. En RIGTIG amerikaner. Tillykke. Hvor har du fundet sådan
> en henne?

Den stod i Ølstykke, så jomfruturen var på små 450km

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : KASO

Dato : 29-03-09 09:29

> "St.M." <-> skrev i meddelelsen

> Den stod i Ølstykke, så jomfruturen var på små 450km
>
> --

Og ca. lige så mange liter benzin

Tillykke med den!

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 09:41

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev :

>Og ca. lige så mange liter benzin

tjaehhh - Spirilen blev hentet omkring der hvor Brian holder til - og
kørt modsatte vej ... 2 tankfulde bensin strøg der vist....

--
Jan_stevns

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-09 12:25

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen

> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og ca. lige så mange liter benzin

Nøh - den brugte kun 80 Liter.....

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 00:42

Brian Sørup <camaropower454@hotmail.com> skrev :

>Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred og
>knap 1,5 meter høj.

jaja - den er vist en smule længere :) end Spirilen - men hvad
ligger der under hjælmen ?

--
Jan_stevns

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-03-09 00:48

Hej!

jan_stevns wrote:
> jaja - den er vist en smule længere :) end Spirilen - men hvad
> ligger der under hjælmen ?

Bare det er en stationcar er du jo glad Jan

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 00:52

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Bare det er en stationcar er du jo glad Jan

Min nuværende "stationcar" er jo desværre lavet af fjernøstligt
tunfiskedåseblik

:)

--
Jan_stevns

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-09 08:10

> jaja - den er vist en smule længere :) end Spirilen - men hvad
> ligger der under hjælmen ?

Oprindeligt har der været en 307'er med 4 trins plørekasse, nu ligger der en
350'er og en TH350 - lagt i som nye i '97.
Den skulle have ca. 220Hk.........
....... men mon ikke det bliver lavet om ....
*gnæk_gnæk_gnæk*

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 08:46

> [...]

>350'er og en TH350 - lagt i som nye i '97.
>Den skulle have ca. 220Hk.........
>...... men mon ikke det bliver lavet om ....

Jeg skulle da ikke blive spor forbavset ....

snublede lige over denne side - Fårrrrkkkk man kan få billige
maskiner ;)

http://www.skeeterbytes.com/engines.htm

--
Jan_stevns

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-03-09 09:32

jan_stevns formulerede spørgsmålet:
> snublede lige over denne side - Fårrrrkkkk man kan få billige
> maskiner ;)
>
> http://www.skeeterbytes.com/engines.htm

LOL. Første maskine "good running" den drikker bare alt vandet. Hmmmm
Mener selv at have undersøgt 117 ting, bare ikke lige der hvor de tror
problemet ligger. Hmmmm igen.
Kunne det ikke lige så godt være en flækket blok. Hmmmm igen igen.
Det skal lige siges at jeg ikke har specielt kendskab til renovering
af "møller", men mener dog at have lidt motorkendskab

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-03-09 09:34

Følgende er skrevet af Andersen [3650]:
> [...]
> Det skal lige siges at jeg ikke har specielt kendskab til renovering
> af "møller", men mener dog at have lidt motorkendskab

Men tillykke til Brian med den "nye" automobil.
Har dog aldrig set den dalre rundt her på "mine" kanter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-03-09 09:20

> ... men også kun med tungen lige i munden !
>
> Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred
> og knap 1,5 meter høj.
> I kan se et billede af den her : http://www.rc36.dk/Olds.html

Kræver sådan en stort kørekort?

Tilyk' med den

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 09:33

> Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred
> og knap 1,5 meter høj.
> I kan se et billede af den her : http://www.rc36.dk/Olds.html

:) Hvad måtte du slippe for sådan en fætter?
Hvad årgang er det?
Sad lige og googlede lidt og tror det må være fra starten af 80'erne?
http://vancouver.en.craigslist.ca/cto/1088803812.html

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-09 12:27

"Allan" <na> skrev i meddelelsen

> :) Hvad måtte du slippe for sådan en fætter?
> Hvad årgang er det?
> Sad lige og googlede lidt og tror det må være fra starten af 80'erne?
> http://vancouver.en.craigslist.ca/cto/1088803812.html

Det er en '86 model indreg. i '85.
Den stod til 48500,- men jeg byttede lige over med min Honda VFR.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-03-09 09:34

On Sat, 28 Mar 2009 23:11:32 +0100, Brian Sørup wrote:

> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Har lige checket stelnummeret, den *er_faktisk* samlet i Detroit..

Er det med at "slippe tanken" ikke lidt dobbelttydigt?

(Og helle for ikke at skulle sætte den fra mig under Føtex i Vanløse. Men
flot ser den ud!)

Fra : Peter C:

Dato : 29-03-09 14:24

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ... men også kun med tungen lige i munden !
>
> Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred
> og knap 1,5 meter høj.
> I kan se et billede af den her : http://www.rc36.dk/Olds.html

Lækker øse ... tillykke med den

Er det din første US-bil ? ... i så fald også velkommen i klubben hvor 2 ud
af 3 bemærkninger til din bil handler om benzinforbrug

MVH Peter C:
--
I stalden:
1997 Volvo V40 2,0 Aut.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-03-09 16:41

Peter C: wrote:
> [...]
>
> Er det din første US-bil ? ... i så fald også velkommen i klubben
> hvor 2 ud af 3 bemærkninger til din bil handler om benzinforbrug

Over There lader det til PT til at være 1 ud af 1.

/F

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-09 21:20

"Peter C:" <pede_71@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Lækker øse ... tillykke med den

Taaarrrk

> Er det din første US-bil ? ... i så fald også velkommen i klubben hvor 2
> ud af 3 bemærkninger til din bil handler om benzinforbrug

Det er nummer 4 i rækken...
1.Camaro 1975 - sbc350/th350 stort set std.
2.Astro-van 1990 - sbc262/th700R4 std.
3.Camaro 1976 - bbc433/th400 IKKE std.
4.Oldsmobile Delta 88 Custom Cruiser 1986 - sbc350/th350 stort set std.
endnu.....

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Verner Johnsen

Dato : 29-03-09 22:31

On Sat, 28 Mar 2009 22:16:21 +0100, Brian Sørup
<camaropower454@hotmail.com> wrote:

>... men også kun med tungen lige i munden !
>
>Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred og
>knap 1,5 meter høj.
>I kan se et billede af den her : http://www.rc36.dk/Olds.html

Tillykke med det.
Så ved man jo hvem der kommer sejlende, hvis man ser sådan et
hangarskiv i nabolaget
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Lars Ehlers

Dato : 29-03-09 22:44

> [...]

>... men også kun med tungen lige i munden !
>
>Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred og

Tillykke med dyret, der er sgu noget specielt over en stor 'kaner
station waggon!

--
Lars Ehlers
2006 Dodge Magnum R/T - 5,7 HEMI V8 - 340 HK

Fra : Mogens

Dato : 30-03-09 20:36

> [...]

> ... men også kun med tungen lige i munden !
> Der er 595cm dybde i min garage og vognen er 5,7 meter lang, 2 meter bred

Tilløk med den
De er allerede begyndt at spørge til bændstofforbruget, ka' jeg læse. Sån er
det jo at eje en V8. Jeg kender det fra tiden med min '98 Camaro Z28 5,7 l
V8

/Mogens
'01 Porsche 996 bi-turbo
'08 Seat Leon TDI 170 FR

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-03-09 20:43

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> De er allerede begyndt at spørge til bændstofforbruget, ka' jeg læse. Sån
> er det jo at eje en V8. Jeg kender det fra tiden med min '98 Camaro Z28

Takker, det er nu meget sjovt med det brændstof-forbrug :
Jeg stod engang på en tank i Brønderslev og fyldte på Camaro'en med 7 Liters
BigBlock og der kom en midaldrende Herre hen til mig og konstaterede tørt :
* den er nok dyr at køre i hva' ?*- hvortil jeg endnu mere tørt svarede :
*det vil jeg skide på - jeg har pengene til det...* - Så var dén samtale
slut....

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Mogens

Dato : 30-03-09 20:45

> [...]

> mere tørt svarede : *det vil jeg skide på - jeg har pengene til det...* -

Ja, det har dælme ikke været god tone i Nordjylland !

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-03-09 20:50

> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, det har dælme ikke været god tone i Nordjylland !

Han så godtnok også lidt blank ud i fjæset, men når man får det samme
spørgsmål hver gang man er indenfor 500m af en benzintank bliver det altså
bare lige pludselig for meget af det gode, og kan selv en sindig Vendelbo få
nok.....

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 20:54

Brian Sørup <camaropower454@hotmail.com> skrev :

>og kan selv en sindig Vendelbo få nok.....

En sindig Vendelbo kommenterer ikke slige sager - han tanker bilen op
- og betaler kontant ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 30-03-09 20:56

> En sindig Vendelbo kommenterer ikke slige sager - han tanker bilen op
> - og betaler kontant ;)

Ja de har altid været sindige. Vi andre bruger kort

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 21:00

"Mogens" <no@mail.com> skrev :

>Ja de har altid været sindige. Vi andre bruger kort

kort giver ikke status, som kontanter - på de kanter ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 30-03-09 21:12

> kort giver ikke status, som kontanter - på de kanter ;)

Prangerpungens hjemland?

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 21:20

"Mogens" <no@mail.com> skrev :