Mangler gummisnor til pressenning!?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-03-09 10:19

Hej - gummisnoren rundt i kanten på min 1 år gamle trailer-presenning fra
Harald Nyborg er blevet så slap og lang at en ny ville være det bedste.

Findes der en bedre kvalitet end Harald Nyborgs ét eller andet sted?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jesper Hedegard

Dato : 25-03-09 10:59

> [...]
> Harald Nyborg er blevet så slap og lang at en ny ville være det bedste.
>
> Findes der en bedre kvalitet end Harald Nyborgs ét eller andet sted?

Find nærmeste havn og besøg bådudstyrsbutikken der.
Det holder i flere år - bruger det selv.

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejet spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-03-09 11:14

Jesper Hedegard skrev:

> Find nærmeste havn og besøg bådudstyrsbutikken der.
> Det holder i flere år - bruger det selv.

Okay - fint; vil jeg gøre
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian H

Dato : 25-03-09 19:04

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Okay - fint; vil jeg gøre

Jeg ville kontakte Harald Skrald og bede dem levere en ny snor / presenning.

Fra : Leonard

Dato : 25-03-09 20:46

Brian H wrote:

> Jeg ville kontakte Harald Skrald og bede dem levere en ny snor /
> presenning.

Nogengange bliver man altså gladere ved at bruge pengene på lidt
kvalitet end at bytte det billige skrammel hele tiden.

--
Leonard

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-03-09 22:20

Leonard kom med denne ide:

> Nogengange bliver man altså gladere ved at bruge pengene på lidt
> kvalitet end at bytte det billige skrammel hele tiden.

Skulle han så ikke have startet med at købe en trailer
af andet fabrikat

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Leonard

Dato : 26-03-09 12:18

Andersen [3650] wrote:

> Skulle han så ikke have startet med at købe en trailer
> af andet fabrikat

Måske ...

--
Leonard

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-03-09 23:14

Brian H skrev:

> Jeg ville kontakte Harald Skrald og bede dem levere en ny snor /
> presenning.

Jeg ville ha en bedre kvalitet

Købte 7½ m. 8mm gummisnor til 14 kr. meteren i dag i en
skibsprovianteringshandel
Hans
www.zofiaoghans.dk