Parkering i Århus
Fra : Tue

Dato : 25-03-09 01:54

For 2 md. siden flyttede jeg til Århus C og jeg er meget forundret
over, hvordan folk parkere i områder, hvor der er angivet parkering
forbudt. Det er specielt i området omkring Knudrisgade jeg har
observeret det. Tager folk bare en chanche fordi det er så svært af
finde parkeringspladser eller...?
I den periode jeg har boet der har jeg kun set 2 parkeringsbøder, men
jeg kan til en hver tid finde en bil, der holder parkeret, hvor der
står parkering forbudt.
Som beboer i centrum kan vi få en parkeringslicens. Den giver os
mulighed for at holde ubegrænset på p-pladser med 2-timers
begrænsning, men den giver os ikke tilladelse til at parkere, hvor der
står parkering forbudt.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 25-03-09 11:58

[...]

Det er nærmest en sport i Århus at placere sin bil mest muligt ulovligt og
det er stort set over hele centrum. Tror antallet af bøder er så få at folk
bare tager chancen

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-03-09 04:58

On Mar 25, 11:58 am, "Stefan Jacobsen" <stefw...@email.dk> wrote:
> [...]
> det er stort set over hele centrum. Tror antallet af bøder er så få at folk

Det ville være et slaraffenland for Parkering KBH eller det
Aalborgske.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 25-03-09 12:54

> [...]
> folk
> bare tager chancen

Det ville være et slaraffenland for Parkering KBH eller det

Ja i Ålborg går der sgu ikke mange øjeblikke, havde engang overset et
betalingsparkeringsskilt deroppe, en lørdag aften og var en tur i biografen,
der sad en fin hilsen da vi kom tilbage

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-03-09 05:57

On Mar 25, 12:53 pm, "Stefan Jacobsen" <stefw...@email.dk> wrote:

> [...]
> betalingsparkeringsskilt deroppe, en lørdag aften og var en tur i biografen,

I Randers er de også hurtige, men det er CarPark og EuroPark som er
det.
Ved ikke med de kommunale.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 25-03-09 13:17

I Randers er de også hurtige, men det er CarPark og EuroPark som er
det.
Ved ikke med de kommunale.

Tror aldrig jeg har fået en inde i æ by. Men kunne ikke forestille mig de
kommunale var specielt hurtige.

Stef