Audi A6 Allroad
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 23-03-09 20:31

Nu skal det være. Nogle faldgrupper? fra 2001 diesel tiptronic?

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-09 21:05

"Erik Kirkegaard" <erik@surfmail.dk> skrev i meddelelsen
> Nu skal det være. Nogle faldgrupper? fra 2001 diesel tiptronic?

Jeg formoder det er en 2.5 td. Der har været nogle kommentarer til den 2.5
men om det var før eller efter 01 - må der være andre der har en melding på.
Prøv evt det danske audi forum - der sidder der helt sikkert nogen med
viden - der kan afdække dit ?

per

Fra : René Løweneck

Dato : 24-03-09 13:18

Hej Erik !

> Nu skal det være. Nogle faldgrupper? fra 2001 diesel tiptronic?

Jeg kender intet specielt til Audi, men det er generelt en god ting, lige at
løbe ind forbi Mandagsbil.dk, når man har kig på en spændende ny bil:

http://www.mandagsbil.dk/asp/oversigt/oversigtM.asp?bil=Audi&BilmodelId=15

Fra : Brian H

Dato : 24-03-09 17:11

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at løbe ind forbi Mandagsbil.dk, når man har kig på en spændende ny bil:

Så skal man godt nok have en pakke tudemariekiks klar, med mindre siden har
ændret sig gevaldigt?

Fra : René Løweneck

Dato : 24-03-09 18:43

Hej Brian !

> Så skal man godt nok have en pakke tudemariekiks klar, med mindre siden
> har ændret sig gevaldigt?

Jeg er sikker på, at du kan uddybe dit udsagn lidt mere ? Er siden bandlyst
her i gruppen, eller hvad ?

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-03-09 17:42

René Løweneck skriver:

> Jeg kender intet specielt til Audi, men det er generelt en god ting, lige at
> løbe ind forbi Mandagsbil.dk, når man har kig på en spændende ny bil:

For at få sig et godt grin - eller?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : René Løweneck

Dato : 24-03-09 18:41

Hej Klaus !

> For at få sig et godt grin - eller?

Hvad mener du, Klaus ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-03-09 19:11

René Løweneck skriver:

> Hvad mener du, Klaus ?

At hovedparten af historier ikke har noget med "mandagsbiler" at gøre,
eller generelle fejl på en vis biltypen, men historier om folk med meget
individuelle problemer spredt ud over alle bilmærker og typer.

Den er intet værd den side.

Fra : René Løweneck

Dato : 24-03-09 19:53

Hej Klaus !

> At hovedparten af historier ikke har noget med "mandagsbiler" at gøre,
> eller generelle fejl på en vis biltypen, men historier om folk med meget
> individuelle problemer spredt ud over alle bilmærker og typer.

Jeg er enig med dig et stykke hen af vejen. Mandagsbiler som begreb, er
noget helt andet. Jeg mener den skiftede navn fra lortebil.dk til
mandagsbil.dk, fordi det var lidt "pænere". Så du har ret i, at det som
sådan ikke er Mandagsbiler siden handler om.
Men man kan godt, med lidt sund dømmesans, se generelle fejl ved enkelte
bilmodeller.

> Den er intet værd den side.

Det er jeg ikke helt enig med dig i. Men hvis folk var lige så flinke til at
indrapportere fejl ved sin bil, som de her i gruppen er til at kommentere
andres gøren og laden, ja så ville siden helt bestemt være mere værd ))

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-03-09 19:58

René Løweneck skriver:

> [...]
> indrapportere fejl ved sin bil, som de her i gruppen er til at kommentere
> andres gøren og laden, ja så ville siden helt bestemt være mere værd ))

Hvad vil du have jeg skal indrapportere?

At VW Randers er nogle skovle, fra dengang de monterede fartpilot?
At jeg fik forkerte bolte til nogle fælge enggang jeg købte dem?
At VW Ålestrup var billigere end "billigbutikkerne" med viskere til
bilen?