Salg af bil på dba/bilbasen?
Fra : mugge

Dato : 23-03-09 13:49

Hej

Er det korrekt at man ikke længere kan annoncere biler til salg gratis på
dba.dk og bilbasen.dk?

Med risiko for at lyde nærig - det er så heller ikke forkert - så er det
ikke fordi jeg synes det lyder for dyrt, men hvis det bare er mig der ikke
har fundet gratis knappen så......

Findes der reelt andre steder man kan annoncere bilen - hvis man altså vil
have den solgt? Personligt ser jeg kun brugte bil er på føromtalte to sites.

MVH

-mugge-

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-03-09 14:28

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Er det korrekt at man ikke længere kan annoncere biler til salg gratis på
> dba.dk og bilbasen.dk?

Jepz - den er god nok.

> Med risiko for at lyde nærig - det er så heller ikke forkert - så er det
> ikke fordi jeg synes det lyder for dyrt, men hvis det bare er mig der ikke
> har fundet gratis knappen så......

Gul&Gratis er stadig - ja, - gratis
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Anders Majland

Dato : 23-03-09 17:35

> Jepz - den er god nok.

Ja efter at det blev gratis at læse varede det ikke længe inden der kom
"afgifter" den anden vej

Da jeg sidst solgte en bil i 2007 var det bilbasen og dba der gav klart
flest hit. Der var flere hundrede hits bare på de få dage det tog at finde
en køber ...

Så da jeg igen har en bil tilovers har jeg valgt at betale prisen for 4 uger
på både dba og bilbasen. Samtidig har jeg selvfølgelig lagt den på
gul&gratis.

Så hvis den ikke er solgt om 4 uger så skal jeg nok gøre status over hvor
den er blevet bedst eksponeret ...

Fiat'en er jo nok ikke så attraktiv som en skoda'en var det så jeg regner
med at det godt kan tage lidt tid at komme af med den. Men den anden vej så
er den jo lige synet og hvis den bliver her vare det jo ikke længen inden
den ikke er nysynet mere ... Prisen på sådan en lille økonomisk potte af den
årgang svinger jo meget med en periode på 2år

Men det afhænger helt sikkert også af bilen. Havde jeg en bil med noget
"gejl" ville jeg nok også bruge bilgalleri.dk - Det er et drengerøvssite,
men hvis det er en drengerøvsbil man skal af med er det jo nok det rigtige
sted ..

--
anders dot majland at jyde dot dk
1997 Fiat Punto Van 1,1 55 - Synet 2/2009, 125000km. Billig vægtafgift

Fra : Gydesen

Dato : 24-03-09 10:02

> [...]
>
> --
> anders dot majland at jyde dot dk
> 1997 Fiat Punto Van 1,1 55 - Synet 2/2009, 125000km. Billig vægtafgift

Jeg leder selv efter en brugt bil, og holder øje i bilbasen som den primære.
Ser dog også i DBA og har fortalt venner og bekendte at jeg er på udkig.

Men jeg har ledt i snart 1 år og det undrer mig priserne ikke er faldet
efter krisen. F.eks. står en Suzuki Liana 2003 , stadig til 69.000 hos
forhandlerne, samme pris som i september 2008.
Så jeg venter stadig på krisen slår igennem på bilmarkedet og pengene står
fint i banken imens.

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-09 11:08

"Gydesen" <gyderaltid@gydesenrik.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> forhandlerne, samme pris som i september 2008.
> Så jeg venter stadig på krisen slår igennem på bilmarkedet og pengene står

Krisen er slået igennem på bilmarkedet, bare ikke på mindre forholdsvis
økonomiske biler, prøv at kigge på de større familiebiler - så skal du se
prisfald der vil noget......
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Jesper

Dato : 25-03-09 10:26

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Krisen er slået igennem på bilmarkedet, bare ikke på mindre forholdsvis
> økonomiske biler, prøv at kigge på de større familiebiler - så skal du se

Ja jeg endte selv med at købe en ny bil, skulle bruge en lille bil til
transport, men brugtpriserne i forhold til nypriserne var for høje for mig.
50 K for en brugt 105 K for en ny.

Så hellere en ny med 3 års garanti osv. det var billigere når alle udgifter
og restværdu medregnes.

Fra : Olsen

Dato : 23-03-09 15:39

www.bilzonen.dk