FIA udsætter (måske) de nye pointregler i ~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-03-09 10:33

Da mange af teams'ne klagede over, at det var alt for tæt på den nye sæson,
at FIA ville ændre reglerne for VM, så har de nu valgt at (måske) udsætte
regelændringen til 2010 (afhængigt af hvad teams'ne svarer).
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/pressreleases/f1releases/2009/Pages/f1_points.aspx
Det nye går ud på, at det er den kører med flest sejre, der bliver
verdensmester og ikke nødvendigvis den med flest point.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Sode

Dato : 21-03-09 11:15

OLD NEWS !! http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=35261

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-03-09 11:19

"Sode" <sode@xxxhas.dk> skrev i meddelelsen
> OLD NEWS !! http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=35261

Ja ja, det er fra i går
(iøvrigt henviser dit link jo til den pressemeddelelse, som jeg linker til
)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus G.

Dato : 21-03-09 12:10

> OLD NEWS !! http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=35261
Christ mand, få dig et liv...

Er du også typen der altid skal skrive "FIRST!" ved alle nyheder der har
muligheder for en kommentar?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Sode

Dato : 21-03-09 22:42

Har du drukket af natpotten ????

Motorsporten nåede ikke at få et billede af den nye Audi på før starten på
Sebring var gået...så de er sq ikke hurtige. "nyheden" er 14 dage gammel....
undrede mig bare da "beer" færdes i de "rette" kredse !

tulipanløg.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-03-09 09:23

> [...]
> Sebring var gået...så de er sq ikke hurtige. "nyheden" er 14 dage
> gammel.... undrede mig bare da "beer" færdes i de "rette" kredse !

Den nyhed jeg linkede til, var nu kun én dag gammel.
Det var først i fredags (20/3) at FIA "overgav" sig til FOTA og reelt gav
dem lov til at bestemme, om den nye regel skal gælde fra i år eller først
fra næste år.

> tulipanløg.

Æbeltræ

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Sode

Dato : 22-03-09 21:52

Jow jow men det er 14 dage siden FOTA sagde NIX-BIX...

VH pærepølse.. Har raslet mullin sammen med Tom *gg*

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-03-09 22:00

> Jow jow men det er 14 dage siden FOTA sagde NIX-BIX...

Ja ja, men det var først i fredags, at FIA gav efter for FOTA's protest

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport