Porsche testkører dræbt. (link)
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-03-09 23:38

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-09 00:23

Hans Paulin (6310) wrote:
> http://fpn.dk/motor/bil/article1637655.ece

Ja, man skal nok have rettet lidt på A-søjle designet

Fra : Klaus G.

Dato : 20-03-09 06:22

> http://fpn.dk/motor/bil/article1637655.ece
"Ulykken medførte skader på prototypen for titusinder af euro", no shit
sherlock :) Den bil er jo total kvadret...

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-03-09 09:25

Klaus G. skrev:

> no
> shit sherlock :)

Hæ hæ
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-03-09 02:37

On Mar 19, 11:37 pm, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:
> http://fpn.dk/motor/bil/article1637655.ece

110 km/t til 120 km/t ? Yeah right

Mon ikke bilen har været spækket med sensorere og black boxe så
Porsche ved 100% hvad der skete ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : oz3bto

Dato : 20-03-09 22:49

> [...]
> http://fpn.dk/motor/bil/article1637655.ece

110 km/t til 120 km/t ? Yeah right

Mon ikke bilen har været spækket med sensorere og black boxe så

Ikke utænkeligt at det var hhastigheden han ramte autoværnet med

Bare 60kmt kan jo nærmest flå en bil fra hinanden sse bare crash testen
med volvoen

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 22-03-09 21:21

On Fri, 20 Mar 2009 01:36:41 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:

>110 km/t til 120 km/t ? Yeah right

"Den officielle hastighedsvurdering siger 110 km/t til 120 km/t" og
"Høj fart" passer ikke særligt godt sammen. På billedet virker konstruktionen
af autoværnet yderst kritisabelt. Bilen har jo nærmest kilet sig ind
under værnet, hvormed forruden har fungeret som deformationszone. At det
går galt kan ikke overraske nogen.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 20-03-09 11:31

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> http://fpn.dk/motor/bil/article1637655.ece

Hvorfor er det lige at baglygterne mangler?

Leo Havmøller.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-03-09 16:05

Leo Havmøller <rtxleh@nospam.nospam> wrote in news:49c3706d$0$56781
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvorfor er det lige at baglygterne mangler?

Muligvis et forsøg på at skjule prototypens design eller oprindelse.

Det er utrolig dårlig PR med sådan et uheld.

Jeg ved godt at alle kan læse at det er en Porsche, men jeg ved fra
flybranchen at mange flyselskaber har utroligt travlt med at male logoer
over når der sker uheld. Et eksempel er Kapt. Rasmussens utrolige
mavelanding i 1991:

http://www.airdisaster.com/photos/sas751/photo.shtml

Hvis man sammenligner med billede 4, kan man se hvordan flyet så ud inden
SAS fik lov til at male logoerne over.