Ang. oliefiltertang...
Fra : MicJen

Dato : 29-07-01 19:22

Hej alle!

Tak for de mange svar. Her er lidt resultater...

Silvan har ikke oliefiltertange iflg. en ekspedient....
Harald Nyborg har en type til en 20'er, men den er for stor.
Løsningen kom hos Autosport på Silkeborgvej (Århus)
De havde ikke mindre end 4 forskellige modeller i priser fra 40,- til 60,-.
Tangen er opbygget således, at det er et metalspændebånd skruet på en
møtrik, som man så kan skrue op eller ned af en bolt, så diameteren varierer
fra ca. 50-100mm. Ganske enkelt genialt!...efter min mening..

At det så ikke gik så godt med selve olieskiftet er i hvertfald ikke tangen
skyld!

Mvh
Micahel

Fra : MicJen

Dato : 29-07-01 19:25

Hej igen!

Glemte at nævne at Politikens bog er fra 1998, og at der ikke findes en
Haynes til en CB 500. Der er tilgengæld en udemærket "Reparatur anleitung"
fra "bucheli verlag". (ISBN 3-7168-1905-0)

Mvh
Micahel

Fra : Jens U

Dato : 29-07-01 21:45

Michael skrev...
> [...]
>fra ca. 50-100mm. Ganske enkelt genialt!...efter min mening..
>
>At det så ikke gik så godt med selve olieskiftet er i hvertfald ikke tangen

Men ellers er det godt klaret med dine 10 tommelfinger

Hvor mange M3 jord skal så sendes til Kommune Kemi nu ?

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X