Kender I denne side?
Fra : Brian Mørch

Dato : 17-03-09 16:14

Jeg skal bruge et sæt måtter til bilen, og er stødt på denne side. Kender I
til den? Godt eller ondt?

http://automaatter.dk

Mvh
Brian

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-03-09 16:20

Kender den ikke - har altid brugt www.cartex.dk og har været godt tilfreds.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - få overstået JULEGAVERNE i en fart

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-03-09 18:01

On Tue, 17 Mar 2009 16:13:31 +0100, "Brian Mørch"
<juggernaut@streetbike.dk> wrote:

>Jeg skal bruge et sæt måtter til bilen, og er stødt på denne side. Kender I
>til den? Godt eller ondt?
>
>http://automaatter.dk

Købte til min P307 airvan i oktober. Meget godt tilfreds.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Brian Mørch

Dato : 17-03-09 18:11

> Købte til min P307 airvan i oktober. Meget godt tilfreds.

Købte du filt eller velour? Sidstnævnte synes jeg virker lidt "morfar"
agtig.

Mvh
Brian

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-03-09 19:51

On Tue, 17 Mar 2009 18:10:37 +0100, "Brian Mørch"

>Købte du filt eller velour? Sidstnævnte synes jeg virker lidt "morfar"
>agtig.

Hvem kalder du morfar? <GRIN>

Måtte lige finde ordren for at huske.

Automåtter i luksusvelour - sæt med 2 skræddersyede formåtter:Grå
2102 - Farvede effektbånd på bilmåtterne Effektbånd-farve:Lyserød

Jeg ved ikke helt hvad du mener - men det er ikke så slemt, de er
dejlig bløde, uden at virke langluvede.

Mvh
Nicolai

Med venlig hilsen
Nicolai

Fra : Brian Mørch

Dato : 17-03-09 19:55

> Jeg ved ikke helt hvad du mener - men det er ikke så slemt, de er
> dejlig bløde, uden at virke langluvede.

:) Okay, jeg kan næsten regne ud at du anbefaler dem. Jeg tænker lige en
ekstra gang. Tak for dit input.

Mvh
Brian