Hvor får man den højeste skrotpr
Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 17-03-09 12:57

Fiat Tipo 1.6, 1992

Hvis, meget flot karosseri + alufælge.
Synet maj 2008.

Motor kaput og der er/bliver problemer med styretøj og senere bremser + hvad
ved jeg..

Har fået tilbud på 1400 afhentet. Kan det gøres bedre ?
Eller skal jeg måske sælge alu-fælgene separat ?

Mh.

/P.

Fra : oz3bto

Dato : 17-03-09 15:38

"En Hr. Hvemsomhelst" <x@x.ru> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad ved jeg..
>
> Har fået tilbud på 1400 afhentet. Kan det gøres bedre ?
> Eller skal jeg måske sælge alu-fælgene separat ?

Der ligger en ved fasterholdt (jydelandet) der er total ligeglad men hvor
meget man har strippet bilen. . Sidste vi afleverede var stortset kun
karossen tilbage .. den gav 1500.- men skule så også leveres